Nee. Misdaadstatistieken spreken voor zichzelf natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals dat thans vooral gebeurt met Marokkanen, inderdaad.
quote:Op maandag 8 februari 2016 11:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee. Misdaadstatistieken spreken voor zichzelf natuurlijk.
Ik denk dat het gezond is om te onderkennen dat vooral Amazigh er opvoedmethoden op na houdt die in een cultuur waar men niet elkaars kinderen corrigieert (slaat) niet goed is in het produceren van gebalanceerde jonge jongens.quote:
Ah, nu nuanceer je de boel al door op gender te wijzen.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het is 1 ding om een probleem in een gemeenschap te onderkennen en een ander ding om de gehele gemeenschap daar mee aan te kijken. Ik denk dat het gezond is om te onderkennen dat vooral Amazigh er opvoedmethoden op na houdt die in een cultuur waar men niet elkaars kinderen corrigieert (slaat) niet goed is in het produceren van gebalanceerde jonge jongens.
Nee hoor. Amazigh meiden zijn ook geen pretje. Zie ze regelmatig donkere meisjes uitschelden of in de zeik nemen omdat ze "lelijk en zwart" zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, nu nuanceer je de boel al door op gender te wijzen.
Een beetje op halfvergaarde kennis een hele groep mensen in een hokje proppen om jezelf als beter zijnde voor te doen.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee hoor. Amazigh meiden zijn ook geen pretje. Zie ze regelmatig donkere meisjes uitschelden of in de zeik nemen omdat ze "lelijk en zwart" zijn.
Alleen jongens zijn vaker geweldadig als ze zonder goede structuur opgroeien.
Nee. Dit is jarenlange ervaring. Bovendien is Buurtvader Samsom (ja die Samsom) het met mij eens.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een beetje op halfvergaarde kennis een hele groep mensen in een hokje proppen om jezelf als beter zijnde voor te doen.
Agossie... dus nu mag het wel, dat generaliseren. Maar kom niet aan de nobele kruisvaarders van PEGIDA, want dan ben je oneerlijk bezig.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee. Dit is jarenlange ervaring. Bovendien is Buurtvader Samsom (ja die Samsom) het met mij eens.
Waar zeg ik dat het nobele kruisvaarders zijn? Het is alleen oneerlijk om mensen meningen toe te wijzen die ze niet per se hebben.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Agossie... dus nu mag het wel, dat generaliseren. Maar kom niet aan de nobele kruisvaarders van PEGIDA, want dan ben je oneerlijk bezig.
Gast, ga weg.
Fixed. Voor iemand die zo prat gaat op het individu gooi je je idealen wel erg snel weg wanneer het Mocro's betreft.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het nobele kruisvaarders zijn? Het is alleen oneerlijk om mensen eigenschappen toe te wijzen die ze niet per se hebben.
Een beetje zoals men jarenlang in de VS atheisten afdeed als duivelaanbidders.
Demoniseren heet dat ook wel.
Als je generalisatie een basis heeft in feit dan sta ik aan je kan, als je het er gewoon bijverzint op basis van gevoelentjes en een behoefte om je superieur te voelen dan vind ik je zielig. Welke kant van het debat je ook staat.
Ik ga nergens prat op het individu. Lees je wel goed?quote:Op maandag 8 februari 2016 11:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Fixed. Voor iemand die zo prat gaat op het individu gooi je je idealen wel erg snel weg wanneer het Mocro's betreft.
Nou, mooi... dan generaliseren we even dat PEGIDA grotendeels bestaat uit neo-nazi's en ander bruin spul.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ga nergens prat op het individu. Lees je wel goed?
Ik zeg net dat generaliseren best mag. Als het maar basis heeft in feit. Mensen vormen groepen voor een reden. Of cultureel of politiek. Maar als je maar accuraat de eigenschappen van die groep benoemt dan is er geen probleem.
Dan is dan niet op basis van (tot nu toe gepresenteerde) feiten. Dus fout.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, mooi... dan generaliseren we even dat PEGIDA grotendeels bestaat uit neo-nazi's en ander bruin spul.
quote:Op maandag 8 februari 2016 11:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan is dan niet op basis van (tot nu toe gepresenteerde) feiten. Dus fout.
Dat Amazigh in Nederland (en Belgie en Frankrijk) door hun culturele gedragingen kinderen produceert die onevenredig vaak (vooral in contrast met Turkse jongeren) betrokken zijn bij gewelddadige criminaliteit is een feit.
Kan je hoog of laag springen. T'issowwww.
Ik hoef niks goed te praten. Deze mening verkondig ik al jaren lang op dit forum en is al jaren ook half lafjes door figuren zoals jij aangevallen, waarna ze zich beseffen dat ik gewoon fair en intern consistent ben, waarna ze afdruipen.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]Ja, natuurlijk. Praat het vooral goed.
Dat zou je wel willen, ja. Maar je mening is niet meer dan dat; een mening. Eentje die nog behoorlijk inconsistent is ook. Waar jij voor pleit is het toekennen van inherente karaktereigenschappen aan mensen (individuen) op basis van de etnische groep waartoe zij behoren. Dat is de enige reden waarom je zo graag met je statistiekjes rondstrooit.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik hoef niks goed te praten. Deze mening verkondig ik al jaren lang op dit forum en is al jaren ook half lafjes door figuren zoals jij aangevallen, waarna ze zich beseffen dat ik gewoon fair en intern consistent ben, waarna ze afdruipen.
Tijd voor jou om af te druipen dus zoals de rest dat ook deed.
Bedoel je met etnisch cultureel of ook genetisch?quote:Op maandag 8 februari 2016 11:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen, ja. Maar je mening is niet meer dan dat; een mening. Eentje die nog behoorlijk inconsistent is ook. Waar jij voor pleit is het toekennen van inherente karaktereigenschappen aan mensen (individuen) op basis van de etnische groep waartoe zij behoren. Dat is de enige reden waarom je zo graag met je statistiekjes rondstrooit.
Dit is dus precies het gedrag waar ik zo'n hekel aan heb in links. Ik geef op 10 plekken expliciet aan dat ik het over cultuur heb. Toch vervorm jij dat in je botte kop naar "hij vindt dat blanke mensen genetisch superieur zijn".quote:En uiteraard vooral om jezelf superieur op te kunnen stellen jegens die achterlijke Mocro's en ander genetisch inferieur spul.
Omdat ik je voor geen meter vertrouw met je 'ik zei cultuur! niet genen!' geneuzel. Wie houd je hier voor de gek?quote:Op maandag 8 februari 2016 11:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Bedoel je met etnisch cultureel of ook genetisch?
[..]
Dit is dus precies het gedrag waar ik zo'n hekel aan heb in links. Ik geef op 10 plekken expliciet aan dat ik het over cultuur heb. Toch vervorm jij dat in je botte kop naar "hij vindt dat blanke mensen genetisch superieur zijn".
Geweldig. Dank je voor de demonistratie.
Beiden.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat we verdraagzaam moeten zijn? Of dat we geen ham op ons brood mogen doen? Of beiden?
Dus jij denkt dat ik lieg. Beetje moeilijk discussieren dan als je er vanuit gaat dat iedereen die zijn mening presenteert er een geheime mening op nahoudt.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik je voor geen meter vertrouw met je 'ik zei cultuur! niet genen!' geneuzel. Wie houd je hier voor de gek?
Vooruit... wat is je doel, om constant te spreken over één bepaalde bevolkingsgroep in één bepaald licht?quote:Op maandag 8 februari 2016 11:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik lieg. Beetje moeilijk discussieren dan als je er vanuit gaat dat iedereen die zijn mening presenteert er een geheime mening op nahoudt.
Ik reageer meestal op de mening van mensen die ze geven. Niet op de mening waarvan ik denk dat ze die stiekem achterhouden.
Het enige wat mij iets kan schelen is de waarheid namelijk. Welke kant die ook uiteindelijk opleunt maakt me geen fuck uit. Het enige wat jou iets lijkt te schelen is mensen demoniseren en racistische meningen toekennen die ze nooit hebben geuit. Jammer.
Jij begon hier over "Marokkanen". Niet ik.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vooruit... wat is je doel, om constant te spreken over één bepaalde bevolkingsgroep in één bepaald licht?
Nuttige informatie ter lering en vermaak?
Gast, plz. Noem ze hoe je wil.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij begon hier over "Marokkanen". Niet ik.
Mijn doel in dit topic was om te luiden hoe mensen makkelijk anderen meningen toekennen. In dit geval pegida.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gast, plz. Noem ze hoe je wil.
Wat is je doel?
Genuanceerd? Met misdaadstatistieken?quote:Op maandag 8 februari 2016 11:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mijn doel in dit topic was om te luiden hoe mensen makkelijk anderen meningen toekennen. In dit geval pegida.
Jij begon vervolgens over hoe dat Marokkanen ook overkomt. Ik reageerde daar op met mijn (ik vind nogal genuanceerde) mening daar over en waarom dat anders is.
Als er hier mensen zijn (op dit forum) die meningen hebben over Marokkanen die (mijns inziens) niet kloppen dan ben ik er ook om die mensen mijn tegen-mening te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |