abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159725227
Hallo,

Ik heb gister een vakantie geboekt met een van mijn beste vrienden naar Lloret de mar voor 12 dagen. We gaan er naartoe met het vliegtuig en verblijven in een 3 sterren hotel genaamd ''Hotel Villa Garbi''.

Ik ken bijna niemand die naar Lloret is geweest dus hoopte ik dat ik hier een beetje informatie kon verzamelen :)

Wees niet bang om je ervaringen te delen over jou ervaring in Lloret, alles is welkom!

Bijna vergeten! Ik heb ook een vraagje; Tegen de tijd dat ik ga ben ik 17 en degene met wie ik ga ook, zal het een moeite zijn om clubs in te komen en drank te kopen in de supermarkt?

Ik kijk er naar uit om jullie ervaringen te lezen :)
  Trouwste user 2022 zondag 7 februari 2016 @ 14:12:57 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_159725441
De gruwelijkste vakantie die ik met vrienden heb gehad. Was wel begin jaren 80.

Kijk uit voor de Britse wijven. Die tongen met je als ze net het zaad van een andere zatlap hebben geslikt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_159725554
Ik vergeet de hele tijd dat je nu pas vanaf 18 mag drinken. Is dat ook in Lloret dan? Ligt in Spanje toch?

Volgens mij gelden bij zulke vakantieoorden geen regels en al helemaal niet qua minimumleeftijd van drank en zo. Ik was ooit eens naar Cherso (dat was nog voor die barbie meuk) gegaan en daar heb ik alleen op het vliegveld me moeten legitimeren

Is zo druk het enige waar ze zich zorgen om maken is geld verdienen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159725812
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:12 schreef tong80 het volgende:
De gruwelijkste vakantie die ik met vrienden heb gehad. Was wel begin jaren 80.

Kijk uit voor de Britse wijven. Die tongen met je als ze net het zaad van een andere zatlap hebben geslikt.

Hahahah, geen probleem ik weet het de volgende ochtend toch niet meer :P

quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:16 schreef Baas_bas het volgende:
Ik vergeet de hele tijd dat je nu pas vanaf 18 mag drinken. Is dat ook in Lloret dan? Ligt in Spanje toch?

Volgens mij gelden bij zulke vakantieoorden geen regels en al helemaal niet qua minimumleeftijd van drank en zo. Ik was ooit eens naar Cherso (dat was nog voor die barbie meuk) gegaan en daar heb ik alleen op het vliegveld me moeten legitimeren

Is zo druk het enige waar ze zich zorgen om maken is geld verdienen
Ja zoiets dacht ik ook al ja, denk dat het geen probleem word!
pi_159727886
In Spanje moet je 18 zijn voor alcohol. Alhoewel ik denk dat ze in Lloret niet zo moeilijk zullen doen.
Moeten zij weten
pi_159728373
Op dat soort plekken vragen ze nooit om je ID ofzo. Het is wel echt zo'n vakantie waar je heen gaat als je jong bent en voor het eerst op vakantie gaat met je vrienden haha
pi_159731041
niet leuk. Je doet daar eigenlijk wat je in Nederland ook kan doen: feesten en op het strand liggen. De meeste mensen zijn van die simpele figuren.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_159733019
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:30 schreef bruinwerker het volgende:
niet leuk. Je doet daar eigenlijk wat je in Nederland ook kan doen: feesten en op het strand liggen. De meeste mensen zijn van die simpele figuren.
onzin, als je 17/18 bent is het en super vakantie, toen (inmiddels alweer 12 jaar geleden) ook 2x heen geweest en ondanks dat ik inmiddels op veel meer plekken in de wereld geweest ben blijf ik toch mooie herinneringen aan lloret houden ;)

het draait daar inderdaad wel om savonds sex zuipen en feesten en overdag lekker op het strand hangen met je vrienden groep.

volgens mij is er in de afgelopen 10 jaar niet veel veranderd, ligt aan de periode wanneer je gaat, aan het begin van het zomerseizoen waren er heel veel engelsen, later in het seizoen veel scandinavisch volk. (geen idee of dit nu nog zo is)

verder heb je een aantal grote clubs en heel veel louche kleinere clubs waar ze B-merk drank verkopen en verder niemand binnen is(toen te herkennen aan de pakistaanse proppers) zou dus lekker naar de grote clubs gaan :)

verder heel veel jongeren die net als jullie ook komen feesten en zuipen en vooral veel gasten (in blanes waren er toen veel meer vrouwen dan mannen)

al met al een erg vette tijd gehad daar!
pi_159733501
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:49 schreef 111210 het volgende:

[..]

onzin, als je 17/18 bent is het en super vakantie, toen (inmiddels alweer 12 jaar geleden) ook 2x heen geweest en ondanks dat ik inmiddels op veel meer plekken in de wereld geweest ben blijf ik toch mooie herinneringen aan lloret houden ;)

het draait daar inderdaad wel om savonds sex zuipen en feesten en overdag lekker op het strand hangen met je vrienden groep.

volgens mij is er in de afgelopen 10 jaar niet veel veranderd, ligt aan de periode wanneer je gaat, aan het begin van het zomerseizoen waren er heel veel engelsen, later in het seizoen veel scandinavisch volk. (geen idee of dit nu nog zo is)

verder heb je een aantal grote clubs en heel veel louche kleinere clubs waar ze B-merk drank verkopen en verder niemand binnen is(toen te herkennen aan de pakistaanse proppers) zou dus lekker naar de grote clubs gaan :)

verder heel veel jongeren die net als jullie ook komen feesten en zuipen en vooral veel gasten (in blanes waren er toen veel meer vrouwen dan mannen)

al met al een erg vette tijd gehad daar!
Eerst zeg je dat het onzin is, en daarna zeg je precies hetzelfde als wat ik zeg. Als je de hele dag op het strand wil hangen en in de avond feesten is het een goeie vakantie idd.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  Trouwste user 2022 zondag 7 februari 2016 @ 19:27:58 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_159734056
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 19:07 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat het onzin is, en daarna zeg je precies hetzelfde als wat ik zeg. Als je de hele dag op het strand wil hangen en in de avond feesten is het een goeie vakantie idd.
Als je als 17jarige een museum wil bezoeken zal ik het ook niet aanraden. Ha ha ha :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_159745052
Bedankt voor jullie reacties, als iemand nog meer weet hoor ik dat graag!
pi_159764637
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 19:07 schreef bruinwerker het volgende:
ik doelde meer op je opmerking dat het niet leuk was, dat dat onzin is :)
pi_159833698
Moet geen probleem zijn om alcohol te krijgen, heerlijke vakantie daar gehad!

Veel plezier.
pi_159850969
Is het nog steeds zo'n sausage fest als 10-15 jaar geleden?
pi_159969111
Hotel Garbi, dat bestond 30 jaar geleden ook al. Daar zat toen een discotheek onder. Zou alles nog hetzelfde zijn? Moef Ga Ga, Revolution, Hollywood, Chapeau, the Londoner. En wat Tong zegt. Pas op voor Engelse wijven. Of niet.
Het is wel goed voor je persoonlijke ontwikkeling om minimaal 1 x in je leven zo'n vakantie meegemaakt te hebben.
pi_159990098
Ik heb ooit lloret bezocht en het was echt de meest trieste bedoeling ever, ik kan het iedereen aanraden.
-nee-
pi_159990148
ik was er op mijn 17e.. topvakantie gehad.. daarna noooit meer :-)
  Trouwste user 2022 woensdag 17 februari 2016 @ 18:50:02 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_159997028
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:46 schreef poldervrouwtje het volgende:
ik was er op mijn 17e.. topvakantie gehad.. daarna noooit meer :-)
Ik ook één keertje. Terschelling was meer mijn ding. Maar die ene keer was leuk.

pi_159997785
Paupervakantie.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_159997975
eerste soa opgelopen en doorgegeven. _O-
pi_160028695
Nooit geweest, maar op zulke bestemmingen vragen ze niet om je ID. Veel supermarktjes etc, die zijn allang blij als ze je wat kunnen verkopen! Ook in clubs en op terrasjes verwacht ik niet dat ze daarnaar vragen hoor. Have fun!
  zaterdag 20 februari 2016 @ 19:20:48 #22
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_160073363
Ha, mijn eerste vakantie zonder ouders. Mooie vakantie was dat :D
Veel plezier!
With the stars as her umbrella
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')