Hahahah, geen probleem ik weet het de volgende ochtend toch niet meerquote:Op zondag 7 februari 2016 14:12 schreef tong80 het volgende:
De gruwelijkste vakantie die ik met vrienden heb gehad. Was wel begin jaren 80.
Kijk uit voor de Britse wijven. Die tongen met je als ze net het zaad van een andere zatlap hebben geslikt.
Ja zoiets dacht ik ook al ja, denk dat het geen probleem word!quote:Op zondag 7 februari 2016 14:16 schreef Baas_bas het volgende:
Ik vergeet de hele tijd dat je nu pas vanaf 18 mag drinken. Is dat ook in Lloret dan? Ligt in Spanje toch?
Volgens mij gelden bij zulke vakantieoorden geen regels en al helemaal niet qua minimumleeftijd van drank en zo. Ik was ooit eens naar Cherso (dat was nog voor die barbie meuk) gegaan en daar heb ik alleen op het vliegveld me moeten legitimeren
Is zo druk het enige waar ze zich zorgen om maken is geld verdienen
onzin, als je 17/18 bent is het en super vakantie, toen (inmiddels alweer 12 jaar geleden) ook 2x heen geweest en ondanks dat ik inmiddels op veel meer plekken in de wereld geweest ben blijf ik toch mooie herinneringen aan lloret houdenquote:Op zondag 7 februari 2016 17:30 schreef bruinwerker het volgende:
niet leuk. Je doet daar eigenlijk wat je in Nederland ook kan doen: feesten en op het strand liggen. De meeste mensen zijn van die simpele figuren.
Eerst zeg je dat het onzin is, en daarna zeg je precies hetzelfde als wat ik zeg. Als je de hele dag op het strand wil hangen en in de avond feesten is het een goeie vakantie idd.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:49 schreef 111210 het volgende:
[..]
onzin, als je 17/18 bent is het en super vakantie, toen (inmiddels alweer 12 jaar geleden) ook 2x heen geweest en ondanks dat ik inmiddels op veel meer plekken in de wereld geweest ben blijf ik toch mooie herinneringen aan lloret houden
het draait daar inderdaad wel om savonds sex zuipen en feesten en overdag lekker op het strand hangen met je vrienden groep.
volgens mij is er in de afgelopen 10 jaar niet veel veranderd, ligt aan de periode wanneer je gaat, aan het begin van het zomerseizoen waren er heel veel engelsen, later in het seizoen veel scandinavisch volk. (geen idee of dit nu nog zo is)
verder heb je een aantal grote clubs en heel veel louche kleinere clubs waar ze B-merk drank verkopen en verder niemand binnen is(toen te herkennen aan de pakistaanse proppers) zou dus lekker naar de grote clubs gaan
verder heel veel jongeren die net als jullie ook komen feesten en zuipen en vooral veel gasten (in blanes waren er toen veel meer vrouwen dan mannen)
al met al een erg vette tijd gehad daar!
Als je als 17jarige een museum wil bezoeken zal ik het ook niet aanraden. Ha ha haquote:Op zondag 7 februari 2016 19:07 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat het onzin is, en daarna zeg je precies hetzelfde als wat ik zeg. Als je de hele dag op het strand wil hangen en in de avond feesten is het een goeie vakantie idd.
ik doelde meer op je opmerking dat het niet leuk was, dat dat onzin isquote:Op zondag 7 februari 2016 19:07 schreef bruinwerker het volgende:
Eerst zeg je dat het onzin is, en daarna zeg je precies hetzelfde als wat ik zeg. Als je de hele dag op het strand wil hangen en in de avond feesten is het een goeie vakantie idd.
Ik ook één keertje. Terschelling was meer mijn ding. Maar die ene keer was leuk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:46 schreef poldervrouwtje het volgende:
ik was er op mijn 17e.. topvakantie gehad.. daarna noooit meer :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |