Zolang de kijkcijfers stabiel blijven zal er denk ik weinig veranderenquote:Op zondag 7 februari 2016 10:15 schreef miertje36 het volgende:
[..]
denk ik ook het gaat helemaal veranderen niet meer de utopia die ik leuk vind eerste jaar blijft voor mij toch het leukste. ik weet dat er altijd wel verhaal lijnen waren in utopia maar nu vind ik het echt nep met die ramona en michael
ik hoop van niet,dan zie ik nog liever oud-bewoners terugkeren, al is het maar voor een maandje ofzo.quote:Op zondag 7 februari 2016 10:13 schreef Poezewoes het volgende:
Toch denk ik dat als Ivan weg, is dat er dan nog meer tokkies in Utopia komen.
Die komen er nu ook in. Sinds december vind ik het niets wat ze er in gestopt hebben. En rowena is ook geen toevoeging meer. Die is berekenend bezig eerst heel veel met bjorn omdat ze die nodig had en nu veel met ivan omdat die voor die single kan zorgen. Wel jammer want ze kan best wel leuk zijn en af en toe dingen goed zien. Maar dat tokkie gedrag van haar met gabrielle en ramono enzo erger ik me kapot aan die meiden zijn in de 30 het lijken wel pubers.quote:Op zondag 7 februari 2016 10:13 schreef Poezewoes het volgende:
Toch denk ik dat als Ivan weg, is dat er dan nog meer tokkies in Utopia komen.
Ja precies!quote:Op zondag 7 februari 2016 10:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die komen er nu ook in. Sinds december vind ik het niets wat ze er in gestopt hebben. En rowena is ook geen toevoeging meer. Die is berekenend bezig eerst heel veel met bjorn omdat ze die nodig had en nu veel met ivan omdat die voor die single kan zorgen. Wel jammer want ze kan best wel leuk zijn en af en toe dingen goed zien. Maar dat tokkie gedrag van haar met gabrielle en ramono enzo erger ik me kapot aan die meiden zijn in de 30 het lijken wel pubers.
Zo is hij al een paar dagen viel mij opquote:Op zondag 7 februari 2016 09:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik vraag me af wat er in dat hoofd omgaat.
[ afbeelding ]
Het lijkt wel als of hij ergens mee zit.
Wim strompelde ook naar de wasbak toequote:Op zondag 7 februari 2016 10:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mark gezien bij de wastafels voorover gebogen en ging toen naar bed
Ja preciesquote:Op zondag 7 februari 2016 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Sukkel, ga naar huis. Wat doe je daar nog.
[ afbeelding ]
Dat van Cees zal wel komen door gisteren heb ik zo'n flauw vermoedenquote:Op zondag 7 februari 2016 10:29 schreef miertje36 het volgende:
bas is wel erg gezakt in de popipol hij staat nu op 29 procent en cees op 20 procent
Gaat het niet goed met Nicole dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 10:32 schreef Koos1958 het volgende:
Zou mooi zijn als gina haar moeder tegen ivan zegt dat ze gehoord heeft dat het met nicole niet zo goed gaat. Misschien is dat voor hem dan de motivatie om te gaan.
Krant aanklikken en daar staat het dan tussenquote:Op zondag 7 februari 2016 10:32 schreef PTLe het volgende:
Waar kan je stemmen ? of kan het nog niet ...
quote:Op zondag 7 februari 2016 10:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Krant aanklikken en daar staat het dan tussen
http://www.utopiatv.nl/ne(...)oner-van-de-week-103
Las in fb topic dat op haar fb stond dat ze het moeilijk had om utopia achter te laten en dat er veel gesuggereerd werd enzo en met de nieuwe ontwikkelingen in utopia iets of zo. Het heeft er meer ingehakt dan ze dachtquote:Op zondag 7 februari 2016 10:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat het niet goed met Nicole dan?
er heeft nog nooit echt iets bijzonders in gezetenquote:Op zondag 7 februari 2016 10:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die komen er nu ook in. Sinds december vind ik het niets wat ze er in gestopt hebben. En rowena is ook geen toevoeging meer. Die is berekenend bezig eerst heel veel met bjorn omdat ze die nodig had en nu veel met ivan omdat die voor die single kan zorgen. Wel jammer want ze kan best wel leuk zijn en af en toe dingen goed zien. Maar dat tokkie gedrag van haar met gabrielle en ramono enzo erger ik me kapot aan die meiden zijn in de 30 het lijken wel pubers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |