#kominverzetquote:Op zondag 7 februari 2016 14:51 schreef JanCees het volgende:
Het is tijd dat de grenzen dicht gaan zodat dit soort praktijken verleden tijd zijn
Waar ben je?quote:
Nice. Dacht dat je meer richting Cambodja enzo gingquote:
Even verstoppen danquote:
was niet gepland nee. Wel lekker stadjequote:Op zondag 7 februari 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Dacht dat je meer richting Cambodja enzo ging
nog 40 sgd voor 1 dag en ik ben binnen budget geblevenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
hoezo singapore op backpackers budget
Niks mis mee nee. Goed eten, schoon, veiligquote:Op zondag 7 februari 2016 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was niet gepland nee. Wel lekker stadje
HEERLIJK vergeleken met die drukte. Geen tuktuks, mensen stoppen voor rood licht. Stoep waar je op kunt lopenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee nee. Goed eten, schoon, veilig
gewoon beloven dat ze los mag in die orchard mallquote:Op zondag 7 februari 2016 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is dat mn vriendin er niet zo snel meer heen hoeft, anders wel heen gegaan in juni
Ja je hoeft je daar echt nergens zorgen om te maken ofzo. Ben daar geen politie wat dan ook tegengekomenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
HEERLIJK vergeleken met die drukte. Geen tuktuks, mensen stoppen voor rood licht. Stoep waar je op kunt lopen
Ze is al aantal keer singapore geweest, dusjaquote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon beloven dat ze los mag in die orchard mall
heb al vlucht, 50 euro geloof ikquote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef Fok-it het volgende:
Zou hierna bus naar KL pakken Mortie. Is paar tientje ofzo en heel chill
Batu Caves moet je niet vergeten te bezoeken als je in KL bentquote:
Waar ga je heen?quote:
Ik keek uit verveling hoeveel vliegen van singapore naar KL wasquote:
Ohquote:Op zondag 7 februari 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik keek uit verveling hoeveel vliegen van singapore naar KL was
Nee joh.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh![]()
Nee bus is echt relaxter dan vliegen daar
Mwah, 32 of 10 euro is wel verschilletje.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee joh.
Prima vliegtuigen daar.
Beter dan prijsvechters hier
Ik zou op vakantie dan ook nooit kijken op 22 euroquote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, 32 of 10 euro is wel verschilletje.
Zit je wel langer in de bus dan in het vliegtuig maja, luxe stoelen, gratis eten, gewoon van die in-flight schermen zoals in een vliegtuig. Niks mis mee
Ook niet als je in Azie bent? Is een week avondetenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou op vakantie dan ook nooit kijken op 22 euro
vooral als het nachtbus is wel lekker. Scheelt weer een overnachtingquote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, 32 of 10 euro is wel verschilletje.
Zit je wel langer in de bus dan in het vliegtuig maja, luxe stoelen, gratis eten, gewoon van die in-flight schermen zoals in een vliegtuig. Niks mis mee
Nee. Ik kies dan altijd voor het gemak hoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet als je in Azie bent? Is een week avondeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |