abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 november 2016 @ 10:19:11 #76
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166772593
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 10:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Eerder een Kuyt 0.5
Kuyt is een speler waar je als supporter van de tegenstander gemakkelijk een hekel aan krijgt. Want flikt het wel 'altijd'.

Janssen is gewoon lachwekkend. Mag de veters van Kuyt nog niet strikken. Kuyt 0.1
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 20 november 2016 @ 10:22:42 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166772617
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 10:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Kuyt is een speler waar je als supporter van de tegenstander gemakkelijk een hekel aan krijgt. Want flikt het wel 'altijd'.

Janssen is gewoon lachwekkend. Mag de veters van Kuyt nog niet strikken. Kuyt 0.1
Ik vind nog steeds dat Kuyt altijd ten onrechte wordt neergezet als een speler die het alleen van werken moet hebben. Wellicht dat het momenteel allemaal niet overhoudt, maar in de goede fase van zijn carriere scoorde hij in Nederland aan de lopende band en was hij een grote meneer in een toen nog bijzonder sterk Liverpool. Dat gaat je niet lukken als je het alleen van werklust moet hebben.

Probleem met Kuyt is altijd geweest dat het er niet altijd even mooi uitziet, maar als je gewoon puur keek/kijkt wat hij doet met de bal dan is dat eigenlijk altijd goed.

Kuyt met Janssen vergelijken is lachwekkend. Als Janssen ooit een CL finale gaat spelen vreet ik beide schoenen op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166772685
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 10:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind nog steeds dat Kuyt altijd ten onrechte wordt neergezet als een speler die het alleen van werken moet hebben. Wellicht dat het momenteel allemaal niet overhoudt, maar in de goede fase van zijn carriere scoorde hij in Nederland aan de lopende band en was hij een grote meneer in een toen nog bijzonder sterk Liverpool. Dat gaat je niet lukken als je het alleen van werklust moet hebben.

Probleem met Kuyt is altijd geweest dat het er niet altijd even mooi uitziet, maar als je gewoon puur keek/kijkt wat hij doet met de bal dan is dat eigenlijk altijd goed.

Kuyt met Janssen vergelijken is lachwekkend. Als Janssen ooit een CL finale gaat spelen vreet ik beide schoenen op.
Ben het met je eens hoor. Ik bedoelde meer dat Janssen een nieuwere versie van Kuyt is, niet dat hij beter is. Maar volgens mij speelde Kuyt op zijn 22ste nog bij Utrecht, dus met Janssen hebben we nog even geduld.
  zondag 20 november 2016 @ 10:36:43 #79
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166772726
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 10:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ben het met je eens hoor. Ik bedoelde meer dat Janssen een nieuwere versie van Kuyt is, niet dat hij beter is.
Dan moet je je anders uitdrukken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166772754
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 10:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan moet je je anders uitdrukken.
Klopt, maar dit is een internetforum en dan plemp je wel eens wat neer zonder goed na te denken over de formulering. Ben overigens wel een fan van Janssen, ook al is Spurs een treetje te hoog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')