je zit met je snufferd aan de linkerkant (voor de kijker) vlak voor het podium. Dus je kijkt wel een beetje van opzij, maar zal toch alles wel prima kunnen zien.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:52 schreef okan17 het volgende:
Is iemand hier die mij wat kan vertellen over mijn vraag?
Dankjewel! Oh dus we zitten wel goed? Want ik had namelijk het idee dat je dan weinig kan zien omdat je aan de linkerkant zit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
je zit met je snufferd aan de linkerkant (voor de kijker) vlak voor het podium. Dus je kijkt wel een beetje van opzij, maar zal toch alles wel prima kunnen zien.
Dankjewel voor je hulp.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Nizno het volgende:
Op rij 12 kun je natuurlijk een lange voor je hebben zitten.
Daar heb je nu totaal geen last van. In de bios is rij 1 erger dan in een theater.
Hoe het letterlijk in de Rai is weet ik niet, maar bij elk theater waar ik geweest ben is de eerste rij geen straf.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:19 schreef okan17 het volgende:
[..]
Dankjewel voor je hulp.
Jaa, want ik dacht misschien zit ik te dicht bij het podium dat ik slecht zicht heb.
Hahaha oow gelukkig maar dan 😄quote:Op zondag 7 februari 2016 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoe het letterlijk in de Rai is weet ik niet, maar bij elk theater waar ik geweest ben is de eerste rij geen straf.
Oke als Bert Visscher op het podium staat dan ben je waarschijnlijk wel de sjaak, maar dat hoort dan ook bij de show en heeft niets met het zicht te maken
Jaa dankjewel, want mijn enige punt was dat ik dan te schuin zou zitten en niet goed zou kunnen zien omdat het ook stoel 1 betreft in vak A rij 2.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:42 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Zijn prima plaatsen, er staat niet stiekem een pilaar daar in de hoek ofzo. Als je bij Google image zoekt op RAI theater zie je de zaal van binnen. En als je met de auto komt kan je bij de receptie van het theater een parkeerkaart kopen voor gereduceerd tarief, dus niet in de garage zelf een kaart uit de automaat halen.
Eerst parkeren, naar de kassa lopen met je inrijkaart en die omwisselen tegen gecureerd tarief voor een uitrijkaart. Dus niet na de voorstelling naar een kassa in de parkeergarage zelf lopen.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:25 schreef okan17 het volgende:
[..]
Jaa dankjewel, want mijn enige punt was dat ik dan te schuin zou zitten en niet goed zou kunnen zien omdat het ook stoel 1 betreft in vak A rij 2.
Want je zit dan helemaal aan de linkerkant, daar was ik wel bang voor.
En kan je de auto dan ook in de garage parkeren, als je bij de receptie een parkeerkaarten koopt?
Oohzo oke, en de garage blijft 24/7 open als het goed is toch. Niet dat je dan naar je auto loopt en en er dan niet meer ik kan haha 😜quote:Op maandag 8 februari 2016 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Eerst parkeren, naar de kassa lopen met je inrijkaart en die omwisselen tegen gecureerd tarief voor een uitrijkaart. Dus niet na de voorstelling naar een kassa in de parkeergarage zelf lopen.
Ik heb even voor je op de site gekeken:quote:Op maandag 8 februari 2016 13:40 schreef okan17 het volgende:
[..]
Oohzo oke, en de garage blijft 24/7 open als het goed is toch. Niet dat je dan naar je auto loopt en en er dan niet meer ik kan haha 😜
Jaa dat klopt dat had ik ook al gelezen.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb even voor je op de site gekeken:
http://www.rai.nl/nl/rai-(...)/handig-om-te-weten/
De openingstijden van de parkeergarages zijn van 07:00 tot 24:00
Normaal gesproken zou ik je antwoord geven maar echt ik ken de RAI niet. Hopelijk kan iemand uit ervaring je een antwoord geven.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:58 schreef okan17 het volgende:
[..]
Jaa dat klopt dat had ik ook al gelezen.
Maar dan kan je er toch nog wel uitrijden na 24:00 als het concert klaar is hoop ik
Hopelijk wel, maar alsnog erg bedankt voor je hulp en zoekwerk,quote:Op maandag 8 februari 2016 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik je antwoord geven maar echt ik ken de RAI niet. Hopelijk kan iemand uit ervaring je een antwoord geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |