Proostquote:
Eddy Wally is overledenquote:Op zondag 7 februari 2016 02:09 schreef Dven het volgende:
Ik heb bier, speed en coke gebruikt. Dus ik sta niet in voor mijn eigen woorden.
Dat was een soort van disclaimer
Sooow stoere boiii.quote:Op zondag 7 februari 2016 02:09 schreef Dven het volgende:
Ik heb bier, speed en coke gebruikt. Dus ik sta niet in voor mijn eigen woorden.
Dat was een soort van disclaimer
Ik ben niet vlaams genoeg om daarom te geven.quote:
Je bij eventueel nalatig gedrag verschuilen achter je middelen gebruik is niet echt stoer.quote:
Gelukkig kennen de ware menschen hier mij als vrij onafhankelijkquote:
gangsters in the bronx zien jou als voorbeeld man met je coke en speed gast echt stoere gozer ben jijquote:Op zondag 7 februari 2016 02:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig kennen de ware menschen hier mij als vrij onafhankelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 februari 2016 02:13 schreef Calcio het volgende:
[..]
gangsters in the bronx zien jou als voorbeeld man met je coke en speed gast echt stoere gozer ben jijokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
nee eerste mietjes gedragquote:Op zondag 7 februari 2016 02:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bij eventueel nalatig gedrag verschuilen achter je middelen gebruik is niet echt stoer.
[..]
gangsters in the bronx zien jou als voorbeeld man met je coke en speed gast echt stoere gozer ben jijHeeft hij je vriendin geneukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Dven mag mijn zus best neuken wel jammer dat ze je vriendin is.quote:
[..]
gangsters in the bronx zien jou als voorbeeld man met je coke en speed gast echt stoere gozer ben jijHey, in hoeveel landen gewoond in februari?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Maar toch kom je altijd hier weer terecht, merkwaardigquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
Logisch, andere SC's zijn gewoon veel leuker/gezelliger.
Calcio is ook al weggepest uit KLB SC.quote:Op zondag 7 februari 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar toch kom je altijd hier weer terecht, merkwaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |