Ja snap ik. Maar meestal ben je op zo'n concert met andere mensen, en die zitten wss niet op dit forum. Dus weet niet of je dan wil dat zij weten dat je wel hier op zit hahahaquote:Op zondag 7 februari 2016 14:00 schreef DumpTruck het volgende:
Het maakt mij niet uit dat de actieve deelnemers hier zeg maar weten wie ik ben, het is meer dat alles op internet bewaard blijft dus dat ik er niet mee gaat strooien.
Ik weet dat ik niet wil weten wie jij bentquote:Op zondag 7 februari 2016 14:16 schreef HesterB het volgende:
Ja snap ik. Maar meestal ben je op zo'n concert met andere mensen, en die zitten wss niet op dit forum. Dus weet niet of je dan wil dat zij weten dat je wel hier op zit hahaha
Ik zit in Amsterdam voor alle shows droomstoelen.quote:Op zondag 7 februari 2016 10:14 schreef HesterB het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand met hasselt dan?? En zit jij elke keer eerste rang?
See you therewel grappig dat we dan gewoon naast elkaar zouden kunnen zitten zonder dat we het door hebben
Wow, toevalligquote:Op zondag 7 februari 2016 12:58 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Ik ga ook één van die dagen. Wat leuk.
Hahahha fuck youquote:Op zondag 7 februari 2016 14:59 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet wil weten wie jij bent![]()
Dat verschilt per zaal en kun je bij het bestellen van tickets nakijken op de plattegrond. Bij de HMH bijvoorbeeld gelden de voorste 8 rijen als droomstoelen, zelfs al zit je helemaal rechts of links van het podium (waardoor je dus alsnog slecht zicht hebt op het podium).quote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef HesterB het volgende:
Maar wat is nou echt het verschil tussen eerste rang en droomstoelen? Want soms heb je bijv een droomstoel en eerste rang naast elkaar en dan zit je dus bijna op exact dezelfde plek..
Meestal zijn het gewoon de eerste paar rijen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef HesterB het volgende:
Maar wat is nou echt het verschil tussen eerste rang en droomstoelen? Want soms heb je bijv een droomstoel en eerste rang naast elkaar en dan zit je dus bijna op exact dezelfde plek..
ja.. Dus het is eigenlijk best lullig af en toe. Soms betaal je meer, voor minder zicht dan de eerste rangquote:Op zondag 7 februari 2016 15:32 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat verschilt per zaal en kun je bij het bestellen van tickets nakijken op de plattegrond. Bij de HMH bijvoorbeeld gelden de voorste 8 rijen als droomstoelen, zelfs al zit je helemaal rechts of links van het podium (waardoor je dus alsnog slecht zicht hebt op het podium).
Daarom ook altijd tickets kopen met de plattegrond, dan zie je waar je komt te zitten en kun je zelf een keuze maken uit de nog beschikbare plaatsen. Maar dat kan alleen als je tickets koopt via de officiële website. Als je tickets koopt via zo'n site die tickets doorverkoopt tegen woekerprijzen dan weet je nooit van tevoren exact waar je komt te zitten.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:15 schreef HesterB het volgende:
[..]
ja.. Dus het is eigenlijk best lullig af en toe. Soms betaal je meer voor minder zicht dan de eerste rang
Heuj, ik zit hier met mijn eigen naam en hoofd en blog en allesquote:Op zondag 7 februari 2016 13:49 schreef HesterB het volgende:
[..]
Volgens mij is Dirk de enige die durft te laten wie hij echt is
Oh hahaha sorry dat wist ik nietquote:Op maandag 8 februari 2016 00:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heuj, ik zit hier met mijn eigen naam en hoofd en blog en alles![]()
Haha, thanks. Ik heb mezelf lang geleden echt aan moeten leren om langzamer te praten, maar ben nu weer even full speed gegaan.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:29 schreef YPPY het volgende:
Leuk gedaan! Ben benieuwd naar de rest. Wel een opmerking: kun je íets langzamer praten? Of hoort dat zo in een volg?
Het is ongelofelijk hoe lekker je leeft wanneer je stopt met je iets aantrekken van wat mensen over je denken.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:00 schreef DumpTruck het volgende:
Het maakt mij niet uit dat de actieve deelnemers hier zeg maar weten wie ik ben, het is meer dat alles op internet bewaard blijft dus dat ik er niet mee gaat strooien.
Lijkt me heerlijk! Tot nu toe lukt 'doen alsof het me niets kan schelen wat een ander denkt en 'mezelf op de kop zitten dat het me verdorie wel wat kan schelen' redelijk, maar 't ook echt zo voelen is nog hard werken geloof ikquote:Op maandag 8 februari 2016 11:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het is ongelofelijk hoe lekker je leeft wanneer je stopt met je iets aantrekken van wat mensen over je denken.
Lijkt mij ook heerlijk, en ik trek me niet eens zo gek veel aan van wat mensen van me denken. Maar ik ben en blijf een puber en daar liggen zulke dingen toch net weer anders dan als je iets ouder bent.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het is ongelofelijk hoe lekker je leeft wanneer je stopt met je iets aantrekken van wat mensen over je denken.
Ja, of het is therapeutisch. Heb het idee dat ze er nog steeds niet overheen is, anders was ze er niet zo meer mee bezig. En ik snap dat ook. Als je weet van jezelf dat je er geknipt voor bent én je hebt zo'n talent én zo'n ambitie en je wordt het toch niet, dan knapt er iets in je.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:32 schreef HesterB het volgende:
https://www.instagram.com/p/BBfax-6EcYO/
Wat een heerlijke zelfspot heeft die meid toch
quote:Op maandag 8 februari 2016 16:23 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, of het is therapeutisch. Heb het idee dat ze er nog steeds niet overheen is, anders was ze er niet zo meer mee bezig. En ik snap dat ook. Als je weet van jezelf dat je er geknipt voor bent én je hebt zo'n talent én zo'n ambitie en je wordt het toch niet, dan knapt er iets in je.
[ afbeelding ]
Kwalitatief zeker een goed trio, maar denk dat het groepsgevoel er bij deze 3 minder was geweest dan bij de K3 die het nu is geworden. Heb toch het idee dat HKM het nu onderling gezellig hebben en denk dat HJL echt 3 totaal verschillende types zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:34 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Wat mij betreft had dit trio (het brooddozentrio) de finale mogen winnen.
Uiteraard ook helemaal prima. Over Jindra en Hanne zijn we het dus eens, blijft over de keuze tussen Marthe en Lauren, maar dat is sowieso geen evidente keuze. Je kon dat ook mooi zien in de finale. Lisa en Jindra zagen de bui al van een kilometer afstand hangen, maar toen Marthe haar naam hoorde ging er een schok door haar heen: ze had kennelijk haar eigen kansen niet hoog ingeschat (maar het was anderzijds wel zonneklaar dat ze haar broer niet helemaal uit Australië hadden gehaald om zuslief te zien verliezen).quote:Op maandag 8 februari 2016 16:34 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Wat mij betreft had dit trio (het brooddozentrio) de finale mogen winnen.
Marthe had niet verwacht dat ze zou winnen, maar Lauren wist vanaf het moment dat ze haar blinddoek afdeed en voor Marthe kwam te staan dat ze had verloren. Marthe was zo populair en Lauren had nooit een solo gedaan. Het publiek wist amper dat ze bestond.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:52 schreef Riparius het volgende:
[..]
Uiteraard ook helemaal prima. Over Jindra en Hanne zijn we het dus eens, blijft over de keuze tussen Marthe en Lauren, maar dat is sowieso geen evidente keuze. Je kon dat ook mooi zien in de finale. Lisa en Jindra zagen de bui al van een kilometer afstand hangen, maar toen Marthe haar naam hoorde ging er een schok door haar heen: ze had kennelijk haar eigen kansen niet hoog ingeschat (maar het was anderzijds wel zonneklaar dat ze haar broer niet helemaal uit Australië hadden gehaald om zuslief te zien verliezen).
Nou ik zag Lauren wel zitten (c.q. staan) vanaf haar auditie hoor ... Wist alleen niet dat ze in Galaxy park had gespeeld, want ik kijk eigenlijk nooit naar dat soort kinderseries. Maar voor Gert was dat wel een ding. Ik begreep eigenlijk niet zo goed waarom hij daar zo'n punt van maakte, want Marthe was tenslotte toch ook uit de Studio 100 stal. Maar goed, dat is interne keuken (zoals Gert dat noemde bij Van Gils toen hem werd gevraagd waarom Kathleen quasi was doodgezwegen bij K3 zoekt K3). Heb trouwens het idee dat er wel meer stinkt in de keuken van Studio 100.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:55 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Marthe had niet verwacht dat ze zou winnen, maar Lauren wist vanaf het moment dat ze haar blinddoek afdeed en voor Marthe kwam te staan dat ze had verloren. Marthe was zo populair en Lauren had nooit een solo gedaan. Het publiek wist amper dat ze bestond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |