Dat klopt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:02 schreef KetchupFTW het volgende:
Mijn ontwikkelde theorie als populair en machtig leider is dat alle ouderen boven de 60 vermoord moeten worden, omdat dit veel geld bespaart.
Dit is een niet gevaarlijke uitspraak, want het is maar een theorie.
Klopt. Kijk naar de Klu Klux Klan: hebben nog dezelfde ideeën maar richten niets meer uit. Het gevaar komt van geld en macht bij de verkeerde personen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:02 schreef KetchupFTW het volgende:
Mijn ontwikkelde theorie als populair en machtig leider is dat alle ouderen boven de 60 vermoord moeten worden, omdat dit veel geld bespaart.
Dit is niet gevaarlijk, want het is maar een theorie.
Het is ook niet in essentie onveranderlijk. Alleen al het geheel aan geschriften van een religie is zo ambigu als wat. Vele zaken zijn voor 101 interpretaties vatbaar of spreken elkaar tegen. Als iets geen vaste betekenis kent, kan het ook niet onveranderlijk zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:55 schreef KetchupFTW het volgende: [..] Mmm, statisch is misschien niet het goede woord. In essentie onveranderlijk, maar onderhevig aan opvattingen (waarvan de radicale opvattingen de laatste jaren aan steun winnen)?
De Koran is vrij duidelijk als het aankomt op een aantal dingen die ik zie als fundamentele mensenrechten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook niet in essentie onveranderlijk. Alleen al het geheel aan geschriften van een religie is zo ambigu als wat. Vele zaken zijn voor 101 interpretaties vatbaar of spreken elkaar tegen. Als iets geen vaste betekenis kent, kan het ook niet onveranderlijk zijn.
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens de denkwijze van KetchupFTW moeten we ook videogames extreem gevaarlijk vinden.
Je kunt ook de Bijbel geschift en gewelddadig uitleggen. Er zijn ook bewegingen die dat doen, al zijn ze tegenwoordig niet zo groot. IS is precies hetzelfde. Ik denk dat de Islam een slecht excuus is, een verhullende mantel, voor hebzuchtige en moordlustige oud- militairen en huurlingen, omringd door een groep fundamentalisten die er in zijn getuind.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook niet in essentie onveranderlijk. Alleen al het geheel aan geschriften van een religie is zo ambigu als wat. Vele zaken zijn voor 101 interpretaties vatbaar of spreken elkaar tegen. Als iets geen vaste betekenis kent, kan het ook niet onveranderlijk zijn.
Ook die bevatten gevaarlijke ideeën - theorieën - complotten - verhalen.quote:
Dat heeft Tegenlicht wel duidelijk laten zien inderdaad.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt ook de Bijbel geschift en gewelddadig uitleggen. Er zijn ook bewegingen die dat doen, al zijn ze tegenwoordig niet zo groot. IS is precies hetzelfde. Ik denk dat de Islam een slecht excuus is, een verhullende mantel, voor hebzuchtige en moordlustige oud- militairen en huurlingen, omringd door een groep fundamentalisten die er in zijn getuind.
En hebben in het verleden meerdere mensen aangezet tot geweld.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook die bevatten gevaarlijke ideeën - theorieën - complotten - verhalen.
Vind die man zo'n god. Live ook echt fantastisch.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heeft het coolste loopje dat ooit ontwikkeld is in de clip van Jubilee Street.
De bijbel ook, toch worden die niet gezien als essentieel onderdeel van het christendom. Waarom zou dat zijn denk je?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De Koran is vrij duidelijk als het aankomt op een aantal dingen die ik zie als fundamentele mensenrechten.
Omdat christenen blijkbaar hypocrieter zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
De bijbel ook, toch worden die niet gezien als essentieel onderdeel van het christendom. Waarom zou dat zijn denk je?
En dat liedje met Kylie Minogue, uit de tijd dat Tem nog jong was. En Kylie ook trouwens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:09 schreef Monolith het volgende:
Ken niet heel veel van Nick Cave, maar de titelsong van Peaky Blinders is wel tof:
Die is inderdaad heel tofquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:09 schreef Monolith het volgende:
Ken niet heel veel van Nick Cave, maar de titelsong van Peaky Blinders is wel tof:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |