Dat klopt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou gek zijn met jouw schoonfamilie
Weet ikquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar ik heb ook andere omstandigheden gekend.
Het niet genoeg eten hebben bijv.
En dat je geen honger hebt, wat niet iedereen in het westen kan zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik
Flauwe opmerking
Dat mensen vrijheid van meningsuiting hebben en mogen denken en zeggen en doen wat ze willen wordt ook wel ondergewaardeerd natuurlijk als ej het eenmaal gewend bent om te hebben
Dit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:12 schreef Fera het volgende:
Ik heb het tegenoverstelde van wat Inso heeft. Mijn familie heeft het juist hartstikke goed. Ook nooit echt struggles gehad eigenlijk.
Hoezo denk je dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn broertje gaat succesvoller zijn dan mij.
Talentvoller, stabieler.quote:
Die heb ik al te veel achtergelaten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:22 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeger was ik nog negatiever dan nu, toen dacht ik dat ik maar geen sporen van mijn bestaan moest gaan achterlaten in het leven. :$
Ik (nog) vrij weinig.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb ik al te veel achtergelaten.
Mijn familie is eigenlijk altijd alles voor de wind gegaan. M'n grootouders hadden het wat moeilijker, echte arbeiders. Maar mijn ouders, ooms en tantes zijn allemaal wel vrij welvarend.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit.
Mijn ouders vroeger wel trouwens, maar ik heb altijd moeten vergelijken met m`n broertje.
Dat kan ik nu goed relativeren en ik ben blij voor hem, oprecht
Maar was vroeger wel anders![]()
Alles met 2 vingers in z`n neus, hij vloog door zn leven heen met speels gemak. alles ging hem goed af, van jongs af aan `de ware' (voor zover je dat nog kan zeggen) gevonden, veel vrienden, drukbezet leven. Nooit ongelukkig. Kan natuurlijk altijd zijn wat je niet ziet
Ook al wil je het niet wordt je daar soms toch jaloers van
Ik ben tot nu toe vrij onzichtbaar geweest wat dat betreft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |