Best netjesquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik al mijn geschreven dingen bij elkaar op tel heb je een mooi memoir van 300 paginas.
Dankje. Dezelfde als vorige week vrijdagquote:
Succes! Hopelijk kunnen we het dit weekend vieren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn jij weet mijn situatie toch wel? Niet zo grappig doen
Ik heb wel eel sol.gesprek morgen dat wel
dat wist ik niet sorryquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn jij weet mijn situatie toch wel? Niet zo grappig doen
Ik heb wel eel sol.gesprek morgen dat wel
Zou niet verkeerd zijn neequote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Succes! Hopelijk kunnen we het dit weekend vieren.
Dat geeft nietquote:
Vergeleken met de meerderheid in de wereld wel jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar al met al hebben we het allemaal behoorlijk goed.
Misschien heb ik het makkelijker omdat 1 generatie boven mij in armoede is opgegroeid.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:04 schreef Fok-it het volgende:
Maar het is lastig die vergelijking te maken als je in het westen bent opgegroeid
Maar denk jij echt daar aan dan? Als je je kut voelt. Dat je dan meteen omschakelt van; Ja maar vergeleken met dit en dit heb ik het eigenlijk best goedquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik het makkelijker omdat 1 generatie boven mij in armoede is opgegroeid.
Ja, want mijn moeder die had op mijn leeftijd al 2 kinderen, en dat is dr ook goed afgegaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar denk jij echt daar aan dan? Als je je kut voelt. Dat je dan meteen omschakelt van; Ja maar vergeleken met dit en dit heb ik het eigenlijk best goed
Ik ga het nu inleveren en dan naar bed.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat geeft niet
Ben je al ver met je schrijfsels?
goeie eigenschap wel. Onbewust kijk je bij vergelijkignen toch meestal naar mensen die het beter dan je hebben, nooit naar die het slechter hebben. Gek is dat welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wat dat betreft eigenlijk oprecht wel dagelijks dankbaar.
Als je familie het is, zou je dat niet doen, trust me.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
goeie eigenschap wel. Onbewust kijk je bij vergelijkignen toch meestal naar mensen die het beter naar je hebben, nooit naar die het slechter hebben. Gek is dat wel
Je zou gek zijn met jouw schoonfamiliequote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Al word ik zwerver en ben ik nooit productief. Dan staatdat mij vrij.
Ik mag echt denken wat ik wil, dat vind ik een groot goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |