Ik ben wat dat betreft wel een oplossingendenker.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik mag me ook wel gelukkig prijzen met m`n ouders die dat altijd hebben gezegd zoals Inso zegt:
Je kan alles, als je maar wilt
En altijd meedenken naar oplossingen, en wat er mis zou kunnen zijn met mij zelf en alles, heel behulpzaam en meegaand.
En positief
Dat is wel fijn om achter de hand te hebben
Waarom dan? Hebben ze niks gedaan?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar even serieus nu ben ik twee weken achter elkaar zwaar gefuckt door mijn groepje.
Ik ga even in mezelf snijden en het verslag schrijven.
Ik ben de eerste in mijn hele familie die op de uni zit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat er in mijn jeugd nooit iemand twijfel heeft uitgesproken over of ik iets wel of niet zou kunnen. Er werd gewoon vanuit gegaan.
Ik had juist een vader die zei dat ik heel veel dingen niet kon.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik mag me ook wel gelukkig prijzen met m`n ouders die dat altijd hebben gezegd zoals Inso zegt:
Je kan alles, als je maar wilt
En altijd meedenken naar oplossingen, en wat er mis zou kunnen zijn met mij zelf en alles, heel behulpzaam en meegaand.
En positief
Dat is wel fijn om achter de hand te hebben
Daar komt het ongeveer op neer. Allemaal gezeik met hun apparatuur al viel vorige week zwaar mee in vergelijking met deze week. Dit sloeg echt allesquote:
Ik zou ze ook heel erg opvoeden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als ik kinderen zou hebben, zou ik ze wel heel erg opvoeden. Doe gewoon wat je wilt, maar doe er dan wel echt alles aan.
ja een . was misschien wat verkeerd gekozen.quote:
Gewoon aangeven bij je docent. Neem aan dat daar wel rekening mee wordt gehoudenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar komt het ongeveer op neer. Allemaal gezeik met hun apparatuur al viel vorige week zwaar mee in vergelijking met deze week. Dit sloeg echt alles.
Nu nog een troep verslag schrijven waar ik nog wel even mee bezig ben en morgen weer om 08:00 uit bed. #Juichmetmijmee
Ik vond het wel grappig klinken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja een . was misschien wat verkeerd gekozen.
Maar bij veel ouders mis ik dat laatste.
Mwah ik had het al aangegeven dus nu had ik nog een soort van escape die ik uit moest werken maar dat is uiteindelijk onmogelijk te doen in je eentje, al schrijf ik nog wel een mail naar mijn mentor denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon aangeven bij je docent. Neem aan dat daar wel rekening mee wordt gehouden
Oh ik heb eigenlijk met iedereen het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig klinken.
Ik vind het jammer dat mijn vader er altijd vanuit ging dat we iets niet konden. Zelfs nu ik wat ouder ben. Vertelde dat ik ging afvallen. Hij geloofde er niets van. Nog steeds niet nu er al wat af is. Tot dat mijn stiefmoeder opmerkte dat ik slanker was geworden.
Dat is wel slecht ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had juist een vader die zei dat ik heel veel dingen niet kon.
Dat zou ik niet snel doen als het niet schadelijk is voor je kind.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
Al kan je opzicht best aangeven dat je je twijfels hebt, niet alles overdreven stimuleren terwijl je eigenlijk zoiets hebt van: Oh zou je dit nou wel doen?.
Klinkt wel als een leuke eigenschap. Zelf weet ik niet zo goed hoe ik daarop reageer. Ik denk meestal wel met gezond verstand, maar niet per se negatief of zo.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ik heb eigenlijk met iedereen het tegenovergestelde.
Hoe gek een idee ook klinkt, ik geloof er vaak wel in.
Nee als hij/zij overtuigd is dat hij het kan dan niet, maar soms kan je best beweegredenen vragen en op die manier je twijfel uitsprekenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou ik niet snel doen als het niet schadelijk is voor je kind.
Gezond verstand is niets mis mee. Maar het was meer dat ik vaak niet voldeed aan een perfect plaatje wat hij in zijn hoofd had en dat ik dan maar beter kon stoppen in plaats van beter te worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel slecht ja.
Al kan je opzicht best aangeven dat je je twijfels hebt, niet alles overdreven stimuleren terwijl je eigenlijk zoiets hebt van: Oh zou je dit nou wel doen?.
Gereformeerd trekje.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:40 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn moeder zou eerder teleurstelling uitdrukken als iets niet lukt omdat ik dan vast niet genoeg mijn best heb gedaan dan van tevoren zeggen dat het niet gaat lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |