O, dat ook. Maar toch gebeurt het. Ik moet me zelf echt dwingen met iets door te gaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet. Dan walg ik echt van mezelf.
Ik ook. Maar dat is normaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:24 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat ook. Maar toch gebeurt het. Ik moet me zelf echt dwingen met iets door te gaan.
Ja, goeie vraag.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat je zonder dat positivisme zou zijn afgehaakt?
Daar zou ik echt schijt aan hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:25 schreef Fera het volgende:
Komt misschien omdat vroeger ook vaak tegen me is gezegd dat ik iets toch niet kan, dat het geen zin heeft, dat ik maar moet stoppen. Geen excuus, maar wel een verklaring.
Ja, is normaal, de meeste dingen zijn niet leuk en meer plicht dan deugdquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:24 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat ook. Maar toch gebeurt het. Ik moet me zelf echt dwingen met iets door te gaan.
Ik ben gewoon niet echt weerbaar. Een tegenslag komt altijd hard aan en kan er flink van in een dip raken. En hoe vaker het gebeurt, hoe moeilijker ik weer opsta na het vallen. Nu zit ik in zo'n periode dat ik eigenlijk niet meer zo goed weet welke weg ik moet bewandelen. Ik wil heus wel blijven proberen, maar ik zie ergens ook wel dat het zinloos is om elke keer hetzelfde te doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is normaal.
Al het goede kost moeite.
Vroeger was ik daar heel vatbaar voor. Nu is het een stemmetje in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zou ik echt schijt aan hebben.
Anderen
Dan moet je het niet doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:27 schreef Fera het volgende:
k wil heus wel blijven proberen, maar ik zie ergens ook wel dat het zinloos is om elke keer hetzelfde te doen.
Wie is PO?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:27 schreef Ajacied422 het volgende:
PO begraven, PO cremeren
PO had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren
Godverdomme
Ja, maar ik weet niet zo goed wat ik wel kan doen. Elke keer als ik erover nadenk loopt het vast in mijn hoofd. Beetje moeilijk uit te leggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je het niet doen.
Alleen zelf heb je er controle op.
Zulke idngen zijn een van de weinige dingen waar je zelf controle over hebt
'quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn praktische opdracht kan ik wel vergeten nu.
Nee maar even serieus nu ben ik twee weken achter elkaar zwaar gefuckt door mijn groepje.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Je had hem ook mond op mond-beademing moeten geven
Ik zou het meteen geloven.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Haha kanker nu moet ik hardop lachen om het feit dat mijn docent in groep 7 ooit tegen mijn moeder zei dat ie dacht dat ik in de TBS zou komen.
Wtfffquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Haha kanker nu moet ik hardop lachen om het feit dat mijn docent in groep 7 ooit tegen mijn moeder zei dat ie dacht dat ik in de TBS zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |