Zoals wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb ik al te veel achtergelaten.
Ik heb er voor gezorgd dat mijn ouders veel meer financiele middelen hebben gehad voor mijn zusje, dan zonder mij.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals wat?
Ik vraag me dan af wat `belangrijk' genoeg is om je sporen achter te doen laten
Als dat voor mij alles is, dan is dat ook prima.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:27 schreef Fok-it het volgende:
ah ja die zijn wel noemenswaardig inderdaad
Voor Kaneel denk ik wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:28 schreef Lokasenna het volgende:
Weet eigenlijk niet of ik wel voor iemand positieve invloed heb gehad. :$
Ik denk eigenlijk van niet.
Mijn ouders hebben een dochter en een zoon. Hoe werkt dat dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik las laatst dat ouders met dochters relatief vaker scheiden dan ouders met zonen.
Misschien is dat mijn spoor.
Misschien.quote:
Kan statistiek weinig over zeggen :$quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een dochter en een zoon. Hoe werkt dat dan?
Misschien proberen meer een doel te hebben wat dat betreft?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet dat ik vroeger wel wat mensen geholpen heb met bepaalde dingen maar of dat nou echt sporen zijn?
Maar wat zou je doel dan moeten zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien proberen meer een doel te hebben wat dat betreft?
Nu ik erover nadenk is dat eigenlijk wel een van mijn motivaties.
Oneens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:36 schreef Fok-it het volgende:
Je sporen achterlatne gebeurt vaak ook gewoon zonder dat je het bewust laat gebeuren
Wat hebt ze.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:37 schreef Lokasenna het volgende:
Hopelijk kan mijn moeder morgen weer naar huis uit het ziekenhuis
Geplande operatie gehad, eigenlijk zou ze meteen weer naar huis mogen maar ze had extreem lage bloeddruk dus moest een nachtje blijven.quote:
hopelijk jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geplande operatie gehad, eigenlijk zou ze meteen weer naar huis mogen maar ze had extreem lage bloeddruk dus moest een nachtje blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |