SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik doe altijd de laatste paar meter zo met twee benen op één trapper afrijdenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rem jij af voordat je afstapt?
Want ik stap er gewoon af en als ik op de grond sta stopt de fiets vanzelf, maar mensen schijnen dat raar te vinden.
Niet vaak, gebeurd wel eens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
In een echt chique restaurant worden soiweso niet snel patatjes geserveerd toch?
Dit jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
Bij pizza ligt het een beetje aan hoe breed de randen zijn vind ik.
Als die breed zijn kun je het meer zoals brood eten, met de handen. Anders beter met mes en vork.
word vaak gevraagd of je het erbij wilquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
In een echt chique restaurant worden soiweso niet snel patatjes geserveerd toch?Tenminste, leek mij nooit echt iets wat op de kaart zou staan als bijgerecht
Mwaoh, zie dat niet zo heel vaak hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
word vaak gevraagd of je het erbij wil
aardappelkroketje zie je wel weer vaker ja, grappig is dat. ik vind dat ook altijd beetje op zelfde niveau als patatquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
word vaak gevraagd of je het erbij wil
dus als je bijvoorbeeld hert besteld kun je daar patatjes en/of aardappelen bij krijgen
soms ook aardappelkroketjes
nja ik eet niet zo vaak in een chique restaurantquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwaoh, zie dat niet zo heel vaak hoor.
Maar het komt wel eens voor.
Nee, dat dacht ik alquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Aardappelkroketjes zie ik echt nooit bij posh restaurants.
Zie dat eigenlijk sowieso zelden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Aardappelkroketjes zie ik echt nooit bij posh restaurants.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik keek een filmpje over transvrouwen die manieren deelden om periods te simuleren.![]()
Eerder aardappelen, of niets.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik al![]()
Wat wel dan eigenlijk?
Niks dan of?
heel vroeger (15 jaar terug) aten wij dat altijd bij de oppas met doperwtjesquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
aardappelkroketje zie je wel weer vaker ja, grappig is dat. ik vind dat ook altijd beetje op zelfde niveau als patatWel lekker though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |