Welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke jij bent echt niet serieus te nemen faxie.
Enorm tokkiegehaltequote:
Krijg je niet sneller den eiigng om in de stad te gaan eten nu je in London woont?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Freddie Mercury enige leuke van queen.
Dat ze er ondanks foute kleding goed uitzien vanwege hun figuur betekent niet dat ze er goed gekleed uitzienquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind ik in veel gevallen wel zo. Zoals die uitspraak: "die ziet er nog goed uit in een vuilniszak". Zal ergens vandaan komen, lijkt me.
Het moet leuk blijven he.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je niet sneller den eiigng om in de stad te gaan eten nu je in London woont?
Zoveel leuke tentjes enzo
Duitsers maken geen grappen- is ook heel irritantquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vervloek de Dacia Duster-reclame.
ANOTHER ONE TRIES THE DUSTER
kan daar nog wel om lachen eigenlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duitsers maken geen grappen- is ook heel irritant
OPA HENK IS BEING CALLEDquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan daar nog wel om lachen eigenlijk
De enige reclame die ik ergens kan waarderen is de YARDEN of wat was het voor reclame.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duitsers maken geen grappen- is ook heel irritant
Dat ze een kont heeft waarvan jij hem wel omhoog kunt krijgen betekent niet dat het oke is als kleding om mee over straat te gaanquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige reclame die ik ergens kan waarderen is de YARDEN of wat was het voor reclame.
Man begraven man cremeren
man had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren
kent u de dood of spreekt u de dood
waarom nietquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ze een kont heeft waarvan jij hem wel omhoog kunt krijgen betekent niet dat het oke is als kleding om mee over straat te gaan
Lekker deprimerend Stijnquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige reclame die ik ergens kan waarderen is de YARDEN of wat was het voor reclame.
Man begraven man cremeren
man had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren
kent u de dood of spreekt u de dood
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ze een kont heeft waarvan jij hem wel omhoog kunt krijgen betekent niet dat het oke is als kleding om mee over straat te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |