echt niet #fatpplhaverightsquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je dik bent moet je je er wel een beetje naar kleden ja.
Ah nee dat kan toch nooit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
Als je een goede kont hebt kan je nog wel wegkomen met alleen een legging dragen zonder rokje ofzo erover heen
dikke mensen niet
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
Als je een goede kont hebt kan je nog wel wegkomen met alleen een legging dragen zonder rokje ofzo
Ik vind dat bij slanke mensen ook niet echt heel mooi. Rokje erover is leukerquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
Als je een goede kont hebt kan je nog wel wegkomen met alleen een legging dragen zonder rokje ofzo erover heen
dikke mensen niet
geef toe dat het dan minder erg is dan bij dikke mensenquote:
Maar je komt er nooit mee weg.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
geef toe dat het dan minder erg is dan bij dikke mensen
Het ziet er dan uit alsof je in je ondergoed loopt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
geef toe dat het dan minder erg is dan bij dikke mensen
kun je zeker onder het rokje kijken he viezerikquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat bij slanke mensen ook niet echt heel mooi. Rokje erover is leuker
Het is tenminste wel een positief en fijn nummer. Meeste van Queen is toch wat duisterder en minder snel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:13 schreef Trollscience het volgende:
die piano in 'don't stop me now' is echt leuk
Gewoon zo`n buggy met camera om inkijk te zien als vrouwen voorover naar je baby kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je zeker onder het rokje kijken he viezerik
en was het leukquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Hey fokkie, ik heb vandaag dan toch eindelijk in de london eye gezeten he wat ik had gezegd
hm ja oke, maar bij dikke mensen zou ik denken: omg lelijkquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Hey fokkie, ik heb vandaag dan toch eindelijk in de london eye gezeten he wat ik had gezegd
Nee, ik zei dat ik dat zou doen op het moment dat we over waren.quote:
Dat is beter dan zo`n gek reuzenrad jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarna goddelijke sushi gegeten.
Vind ik in veel gevallen wel zo. Zoals die uitspraak: "die ziet er nog goed uit in een vuilniszak". Zal ergens vandaan komen, lijkt me.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het echt waar dat modeflaters minder opvallen als je slank bent? Ik heb dat idee nooit zo eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |