Ik ben nog niet op de proef gesteld door de capabiliteit maar door het onvermogen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
Groepsopdrachten
Je komt er dan achter dat er maar weinig capabele mensen rondlopen.
Zesde ookquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind deze denk ik wel de leukste. Of die tweede.
Had je mijn advies maar moeten opvolgen en vwo moeten doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, benodigde apparatuur niet op orde hebben.
Al moet je het volgend jaar overdoen die PO als je 't niet haalt morgen
In ieder geval beter dan Trump en Cruz, dat welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik doe gewoon lekker Rubio.
Mijn held.
Helaas hadden ze bij de boekhandel hier z'n boeken niet.
wattequote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, benodigde apparatuur niet op orde hebben.
Al moet je het volgend jaar overdoen die PO als je 't niet haalt morgen
Met I want to break free gaat dat lukken denk je?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus nu zit ik met muziek van Queen aan op zoek naar Eureka-momenten.
En Clintonquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan Trump en Cruz, dat wel
Ik moet niks.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had je mijn advies maar moeten opvolgen en vwo moeten doen.
Ik heb net Bohemian Rhapsody gehad, al vind ik de versie op het tribute voor Mercury wel aardig.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met I want to break free gaat dat lukken denk je?
Dat weet ik, maar zie je eigen mening niet als verheven.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb het beste met je voor.
Don`t stop me now is leuk jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb net Bohemian Rhapsody gehad, al vind ik de versie op het tribute voor Mercury wel aardig.
Radio Gaga, Don't Stop Me Now en Under Pressure zijn mijn favorieten.
Is het echt waar dat modeflaters minder opvallen als je slank bent? Ik heb dat idee nooit zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik je ook nog niet gezien hoor.Anders maar eens pics sturen van al je outfits.
Wat denk je van de bekerlotingquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zie je eigen mening niet als verheven.
Denk het ook niet. Een modeflater blijft een modeflater.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het echt waar dat modeflaters minder opvallen als je slank bent? Ik heb dat idee nooit zo eigenlijk.
Nou ja, erg dikke mensen kunnen echt niet met alles wegkomen, sommige dingen zien er gewoon vadsig uit dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het echt waar dat modeflaters minder opvallen als je slank bent? Ik heb dat idee nooit zo eigenlijk.
Ja daarom. Misschien word je slank sneller vergeven voor je modeflater, maar het valt toch niet minder op ofzo.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Een modeflater blijft een modeflater.
Alleen als je dik bent ben je dan ook nog dik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |