Ik ben nu abo kan al mijn Kate UI's wel weer gebruikenquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben nu abo kan al mijn Kate UI's wel weer gebruiken
Voor hoe lang?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben nu abo kan al mijn Kate UI's wel weer gebruiken
Hmm, oke. Ik denk dan dat ik heel veel onflatteuze kleding draag. Vind jij dat ik veel onflatteuze kleding draag?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet per se dik of raar, maar het ziet er rommelig uit. Ik kan het niet echt goed uitleggen eigenlijk.
Nee, gekregen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Heb je abo gekocht trouwens? Dacht namelijk dat je ooit zei dat nooit te gaan kopen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, oke. Ik denk dan dat ik heel veel onflatteuze kleding draag. Vind jij dat ik veel onflatteuze kleding draag?
Nee, je vorige was leukquote:
Hoi.quote:
Republikeingod.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
Je gaat toch geen UI nemen van zo`n republikein man man
Valt wel mee hoor. Maar ik moet zeggen dat je met een slank figuur sowieso met veel wel wegkomt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, oke. Ik denk dan dat ik heel veel onflatteuze kleding draag. Vind jij dat ik veel onflatteuze kleding draag?
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je vorige was leuk
Je gaat toch geen UI nemen van zo`n republikein man man
wel eens 6 weken op rij, mensen die hun afspraken niet nakomen enzoquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi.
Ben jij wel eens twee weken op rij gefuckt bij een gezamenlijke praktische opdracht of is dat jou nooit voorgevallen?
luie flikkers daarquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi.
Ben jij wel eens twee weken op rij gefuckt bij een gezamenlijke praktische opdracht of is dat jou nooit voorgevallen?
Ik heb twee weken achter elkaar een groepje die hun benodigde apparatuur niet in orde hebbenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wel eens 6 weken op rij, mensen die hun afspraken niet nakomen enzo
Dat is weinig geruststellend.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Maar ik moet zeggen dat je met een slank figuur sowieso met veel wel wegkomt.
Dit is helemaal waar.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Maar ik moet zeggen dat je met een slank figuur sowieso met veel wel wegkomt.
Zo vaak heb ik je ook nog niet gezien hoor.quote:
In een half jaar al 2 groepsopdrachten vrijwel alleen gedaan en de rest gekickt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
Groepsopdrachten
Je komt er dan achter dat er maar weinig capabele mensen rondlopen.
Ik vind deze denk ik wel de leukste. Of die tweede.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
VBL / [VBL SC #4422] KK verbieden
kijk hier al mijn kate UI's maar ama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |