heheh dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk naar beide wel.
Vooral in de wat chiquere restaurants waar het toch al meer kijken en bekeken worden is.
XDXDquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja jij hoeft alleen maar in de spiegel te kijken lol
[ afbeelding ]
Zou een ronde veter mooier vinden dan een leren maar wel heel mooi.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:30 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt heel leuk.
Echte conservatief jijquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Of knulletjes van 18 die het eerst posh gaan dineren met hun vriendin en de verkeerde knoopjes dicht hebben.
huehuehue
Het is vooral dat ze zo hun best doen, maar zo grandioos falen.quote:
Vanwege mensen zoals jij durf ik nooit uit eten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vooral dat ze zo hun best doen, maar zo grandioos falen.
Oh, ik zou me van mijzelf weinig aantrekken hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanwege mensen zoals jij durf ik nooit uit eten.
Je voelt ze kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik zou me van mijzelf weinig aantrekken hoor.
moet je echt schijt aan hebben hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanwege mensen zoals jij durf ik nooit uit eten.
Ja. Maar als je bij iemand eet en je het van te voren aangeeft, is het aan de gastheer om de gast op z'n vermak te laten voelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
Inso, linkshandigen die hun mes dus in hun linkerhand vasthouden en vork rechts, wordt dat ook gezien als slechte etiquette?
beetje jammer voor zijn kotersquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:35 schreef Trollscience het volgende:
Brit overlijdt na hamburger in één hap
natuurlijke selectie
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Maar als je bij iemand eet en je het van te voren aangeeft, is het aan de gastheer om de gast op z'n vermak te laten voelen.
Verder leren veel mensen het zich wel aan. Maar in mijn optiek is het als het echt niet anders kan beter om het andersom te doen dan om als een apaat te eten.
truequote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje jammer voor zijn koters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |