wat een dilemma
Werken met de donder dus
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 12:12 schreef kwib het volgende:
je moet minstens 5 jaar gewerkt hebben voordat je een ww-uitkering aan kan vragen.Werken met de donder dus
5 jaar achterelkaar lang ? daar ben ik denk ik niet toe in staat hoor
quote:Dan zou ik maar SP stemmen als ik jou was...
Op zaterdag 23 november 2002 12:13 schreef firstwollie het volgende:[..]
5 jaar achterelkaar lang ? daar ben ik denk ik niet toe in staat hoor
quote:dat ga ik dan ook maar doen, in het communistische tijdperk van Rusland deden die mensen ook geen ene fuck volgens mij omdat ze toch niet ontslagen konden worden
Op zaterdag 23 november 2002 12:14 schreef qltel het volgende:[..]
Dan zou ik maar SP stemmen als ik jou was...
quote:mooi systeem heh wat onze Jan M. aanhangt. Die teringrooie.
Op zaterdag 23 november 2002 12:15 schreef firstwollie het volgende:[..]
dat ga ik dan ook maar doen, in het communistische tijdperk van Rusland deden die mensen ook geen ene fuck volgens mij omdat ze toch niet ontslagen konden worden
quote:Als dit niet lukt moet ik maar een baantje als ambtenaar zoeken, lekker een beetje de hele dag koffie drinken lijkt me ook wel lekker rustig.
Op zaterdag 23 november 2002 12:10 schreef firstwollie het volgende:
ik ga gewoon een uitkering aanvragen en lekker de hele dag een beetje internetten, discovery channel kijken en de krant lezen, verder wil ik ook nog wel veel reizen.
en jij denkt dat je van een uitkering lekker kan gaan reizen? als je uberhaupt al een uitkering krijgt (bijstand 200eur), als je nog thuis woont krijg je zoiezo geen uitkering.
is wel te merken dat je nog van weinig dingen verstand hebt.
[/quote]
Op zich is studeren natuurlijk ook wel leuk, maar dan word je zo geacht iets met die kennis te doen en dat betekent dus werken, waar ik ooh zo moe van word..........
kom tot leven kleuter!!!!!!
quote:Vraag jij maar een uitkering aan dan kan je zeker al het bovenstaande blijven doen! Veel plezier in je verdere leven!
ik ga gewoon een uitkering aanvragen en lekker de hele dag een beetje internetten, discovery channel kijken en de krant lezen, verder wil ik ook nog wel veel reizen.
quote:Wat heb je in godsnaam aan een VWO opleiding als je geen vervolgstudie gaat doen??
ik ben nu bijna 18 en zit in 6VWO maar waarom zou ik eigenlijk en vervolgopleiding gaan doen? ik ga gewoon een uitkering aanvragen en lekker de hele dag een beetje internetten, discovery channel kijken en de krant lezen, verder wil ik ook nog wel veel reizen. Als dit niet lukt moet ik maar een baantje als ambtenaar zoeken, lekker een beetje de hele dag koffie drinken lijkt me ook wel lekker rustig. Op zich is studeren natuurlijk ook wel leuk, maar dan word je zo geacht iets met die kennis te doen en dat betekent dus werken, waar ik ooh zo moe van word..........wat een dilemma
quote:tijdverdrijf
Op zaterdag 23 november 2002 12:33 schreef frank_woei het volgende:[..]
Wat heb je in godsnaam aan een VWO opleiding als je geen vervolgstudie gaat doen??
je moet natuurlijk ook wel een beetje een basis hebben....
quote:Met een VWO basis alleen kom je niet ver qua baan
Op zaterdag 23 november 2002 12:37 schreef firstwollie het volgende:[..]
tijdverdrijf
je moet natuurlijk ook wel een beetje een basis hebben....
quote:en jij woont in heemstede? goh
ik ben nu bijna 18 en zit in 6VWO maar waarom zou ik eigenlijk en vervolgopleiding gaan doen? ik ga gewoon een uitkering aanvragen en lekker de hele dag een beetje internetten, discovery channel kijken en de krant lezen, verder wil ik ook nog wel veel reizen. Als dit niet lukt moet ik maar een baantje als ambtenaar zoeken, lekker een beetje de hele dag koffie drinken lijkt me ook wel lekker rustig. Op zich is studeren natuurlijk ook wel leuk, maar dan word je zo geacht iets met die kennis te doen en dat betekent dus werken, waar ik ooh zo moe van word..........wat een dilemma
quote:Met havo kom je verder dan vwo zonder vervolgstudie
Op zaterdag 23 november 2002 12:43 schreef frank_woei het volgende:[..]
Met een VWO basis alleen kom je niet ver qua baan
Had dan gewoon Havo gedaan
Kom je nog verder mee zonder vervolgstudie..
quote:Ja logisch heh..
Op zondag 24 november 2002 18:41 schreef MrVortex het volgende:[..]
Met havo kom je verder dan vwo zonder vervolgstudie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |