abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6960173
ik ben nu bijna 18 en zit in 6VWO maar waarom zou ik eigenlijk en vervolgopleiding gaan doen? ik ga gewoon een uitkering aanvragen en lekker de hele dag een beetje internetten, discovery channel kijken en de krant lezen, verder wil ik ook nog wel veel reizen. Als dit niet lukt moet ik maar een baantje als ambtenaar zoeken, lekker een beetje de hele dag koffie drinken lijkt me ook wel lekker rustig. Op zich is studeren natuurlijk ook wel leuk, maar dan word je zo geacht iets met die kennis te doen en dat betekent dus werken, waar ik ooh zo moe van word..........

wat een dilemma

Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
  zaterdag 23 november 2002 @ 12:12:02 #2
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_6960185
je moet minstens 5 jaar gewerkt hebben voordat je een ww-uitkering aan kan vragen.

Werken met de donder dus

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_6960194
je moet verplicht solliciteren volgens mij....dus thuiszitten zit er niet in voor je...
pi_6960199
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 12:12 schreef kwib het volgende:
je moet minstens 5 jaar gewerkt hebben voordat je een ww-uitkering aan kan vragen.

Werken met de donder dus

5 jaar achterelkaar lang ? daar ben ik denk ik niet toe in staat hoor

Anal intruder!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 november 2002 @ 12:14:23 #5
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_6960210
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 12:13 schreef firstwollie het volgende:

[..]

5 jaar achterelkaar lang ? daar ben ik denk ik niet toe in staat hoor

Dan zou ik maar SP stemmen als ik jou was...
pi_6960222
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 12:14 schreef qltel het volgende:

[..]

Dan zou ik maar SP stemmen als ik jou was...

dat ga ik dan ook maar doen, in het communistische tijdperk van Rusland deden die mensen ook geen ene fuck volgens mij omdat ze toch niet ontslagen konden worden
Anal intruder!
pi_6960266
Best wel gemeen eigenlijk... Je bent gewoon verplicht om te werken. Daar leef ik niet voor hoor.
pi_6960341
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 12:15 schreef firstwollie het volgende:

[..]

dat ga ik dan ook maar doen, in het communistische tijdperk van Rusland deden die mensen ook geen ene fuck volgens mij omdat ze toch niet ontslagen konden worden

mooi systeem heh wat onze Jan M. aanhangt. Die teringrooie.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_6960355
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 12:10 schreef firstwollie het volgende:
ik ga gewoon een uitkering aanvragen en lekker de hele dag een beetje internetten, discovery channel kijken en de krant lezen, verder wil ik ook nog wel veel reizen.

en jij denkt dat je van een uitkering lekker kan gaan reizen? als je uberhaupt al een uitkering krijgt (bijstand 200eur), als je nog thuis woont krijg je zoiezo geen uitkering.

Als dit niet lukt moet ik maar een baantje als ambtenaar zoeken, lekker een beetje de hele dag koffie drinken lijkt me ook wel lekker rustig.

is wel te merken dat je nog van weinig dingen verstand hebt.

[/quote]
Op zich is studeren natuurlijk ook wel leuk, maar dan word je zo geacht iets met die kennis te doen en dat betekent dus werken, waar ik ooh zo moe van word..........

kom tot leven kleuter!!!!!!

pi_6960366
quote:
ik ga gewoon een uitkering aanvragen en lekker de hele dag een beetje internetten, discovery channel kijken en de krant lezen, verder wil ik ook nog wel veel reizen.
Vraag jij maar een uitkering aan dan kan je zeker al het bovenstaande blijven doen! Veel plezier in je verdere leven!
Lang leve de liefde! Hoera hoera hoera!!!
pi_6960443
quote:
ik ben nu bijna 18 en zit in 6VWO maar waarom zou ik eigenlijk en vervolgopleiding gaan doen? ik ga gewoon een uitkering aanvragen en lekker de hele dag een beetje internetten, discovery channel kijken en de krant lezen, verder wil ik ook nog wel veel reizen. Als dit niet lukt moet ik maar een baantje als ambtenaar zoeken, lekker een beetje de hele dag koffie drinken lijkt me ook wel lekker rustig. Op zich is studeren natuurlijk ook wel leuk, maar dan word je zo geacht iets met die kennis te doen en dat betekent dus werken, waar ik ooh zo moe van word..........

wat een dilemma

Wat heb je in godsnaam aan een VWO opleiding als je geen vervolgstudie gaat doen??
pi_6960488
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 12:33 schreef frank_woei het volgende:

[..]

Wat heb je in godsnaam aan een VWO opleiding als je geen vervolgstudie gaat doen??

tijdverdrijf

je moet natuurlijk ook wel een beetje een basis hebben....

Anal intruder!
pi_6960560
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 12:37 schreef firstwollie het volgende:

[..]

tijdverdrijf

je moet natuurlijk ook wel een beetje een basis hebben....

Met een VWO basis alleen kom je niet ver qua baan Had dan gewoon Havo gedaan Kom je nog verder mee zonder vervolgstudie..
pi_6960663
ik wil wel een vervolgstudie doen, maar wil niet gaan werken want daar word ik moe van
Anal intruder!
pi_6960754
Wat een onzin reacties allemaal. Mensen, jullie weten niet waar je het over hebt. Je kunt gewoon een uitkering aan vragen, niks 5 jaar wachten. Dus hup..!
En ja je kunt gewoon op vakantie gaan, Sociale Dienst betaalt namelijk vakantiegeld (eens per jaar weliswaar). Hup hup..!
pi_6969658
quote:

wat een dilemma

en jij woont in heemstede? goh
't gaat me te snel, als adsl..
pi_6970460
Tuurlijk kan je een uitkering aan vragen!Maar dan krijg je echt niet veel uitgekeerd,net genoeg om je kont te krabben!En zo hoort het ook!Want jij vergeet dat wij werkenden die uitkering van jou moeten betalen!!!!!!!En ik heb echt geen zin om meer belasting te gaan betalen zodat "meneer" even het hele leven op vakantie kan gaan....Ga werken,is ook beter voor je gezondheid..
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_6975161
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 12:43 schreef frank_woei het volgende:

[..]

Met een VWO basis alleen kom je niet ver qua baan Had dan gewoon Havo gedaan Kom je nog verder mee zonder vervolgstudie..

Met havo kom je verder dan vwo zonder vervolgstudie
pi_6986355
quote:
Op zondag 24 november 2002 18:41 schreef MrVortex het volgende:

[..]

Met havo kom je verder dan vwo zonder vervolgstudie

Ja logisch heh..
  maandag 25 november 2002 @ 15:14:38 #20
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_6987973
Helaas is een uitkering voor een schoolverlater vele malen lager dan een normale uitkering, dit om mensen zoals jou te demotiveren om lekker niks te gaan doen. Als je echt lui bent dan kan je inderdaad beter nu al stoppen met het VWo en een uitkering aanvragen, maar bedenk je dan wel dat die 600 euro die je nu krijgt en wat nu genoeg lijkt nooit meer wordt, daarnaast denk ik dat er geen mens is die van uitkeringtrekken gelukkiger wordt dan als hij een leuke uitdagende spannende baan zou hebben. En die kans, om er zelf nog wat van te maken heb jij nog wel, terwijl voor vele die kans nooit meer zou komen.
Liefde, leven , geven!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')