Kapiteintjes integriteit komt in het geding.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Dit begint pijnlijk te worden..............
Lang, maar eerlijk gezegd geef ik niet echt veel foks om mijn UI. Vandaar dat hij ook met paint is gemaakt.quote:
Wat ben jij een luguberdenkend mens.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
SLOOP DIE HALLER VOOR KOMENDE ZONDAG JAJAJAJAJAAAAAAAAAAA
Waar zijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef Onnoman het volgende:
waar is toivonen en kezman eigenlijk?
op de bank?
Ken je deze nog.. nog .. nogquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
EIndhovenaartjes worden enthousiast omdat ze zich zo in het carnavalsgedruis kunnen storten.
Sowieso.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben jij een luguberdenkend mens.
vergeet Manolev nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef Onnoman het volgende:
waar is toivonen en kezman eigenlijk?
op de bank?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken je deze nog.. nog .. nog
[ afbeelding ]
Classicquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken je deze nog.. nog .. nog
[ afbeelding ]
Ik neem dit mee naar achteren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso.
Had zijn nek moeten wezeuuhhh
Als het 3-3 wordt neem jij een week lang een Phillip Cocu UI.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef GGMM het volgende:
Als iemand mij uitdaagt voor een andere UI als er iets tijdens deze wedstrijd gebeurt neemt Cavaliers 2 weken een Illmatic-UI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |