quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:09 schreef Vermecelli het volgende:
Pasveer is trouwens een matige kutkeeper
Ik verzoek je dringend dit te heroverwegen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt en ik peins er ook niet over om mijn gedrag te veranderen.
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 04-02-2016 om 21:55:070 - With Marco van Ginkel in the starting eleven PSV never made any goal. Exceptional. reageer retweet
Brenet, Hendrix, Locadia, Moreno, Van Ginkel, De Jong, Willems... allemaal slecht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
Wat Brenet vandaag laat zien is schadelijk. Leek toch in een opwaartse spiraal te zitten.
Dit in tegenstelling tot een fantastische kutkeeper?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:09 schreef Vermecelli het volgende:
Pasveer is trouwens een matige kutkeeper
Wilde gewoon even laten zien dat hij in de PL gespeeld heeft. Kostte hem (bijna) een directe rode kaart.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:07 schreef Abed het volgende:
Van Ginkel, ouder geworden, wijzer, hoop opgestoken, hoop geleerd.
Toch wel leuk om die weer eens te horen. Lang geleden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
'Iedereen kan voetballen behalve PSV'![]()
Dit is de bekerrace.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef Tagliano het volgende:
Qua blijkelijk is PSV toch nog niet klaar voor de titelrace
En zondag zeker weer proberen de wedstrijd te staken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
'Iedereen kan voetballen behalve PSV'![]()
Elke kampioen laat punten liggen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef Tagliano het volgende:
Qua blijkelijk is PSV toch nog niet klaar voor de titelrace
Wat probeerde je nou precies te zeggen want hier snap ik echt helemaal niks van.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 04-02-2016 om 21:55:070 - With Marco van Ginkel in the starting eleven PSV never made any goal. Exceptional. reageer retweet
tweets aanpassenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |