Dat lijkt me inderdaad ook. Geen enkel bewijs dat er leven na de dood is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
De dood is denk ik gewoon een soort eeuwige slaap, maar dan droom je ook niet. Je weet niet dat je dood bent.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde even langs het PSV-topic, maar ik zie dat daar niemand post en de PSVers gewoon hier posten.
Ik ken volk dat zich bij deze stand direct had teruggetrokken naar hun eigen topic.
kapiteintje
Hoe kijk jij tegen euthanasie en abortus aan? Dit is een wezenlijk probleem wat me bezig houdt omdat ik overweeg om op de SGP te stemmen bij de Tweede Kamer verkiezingen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 80 jaar ben ik er niet meer
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde even langs het PSV-topic, maar ik zie dat daar niemand post en de PSVers gewoon hier posten.
Ik ken volk dat zich bij deze stand direct had teruggetrokken naar hun eigen topic.
kapiteintje
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen euthanasie en abortus aan? Dit is een wezenlijk probleem wat me bezig houdt omdat ik overweeg om op de SGP te stemmen bij de Tweede Kamer verkiezingen.
Beide moet kunnen, vind je niet?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen euthanasie en abortus aan? Dit is een wezenlijk probleem wat me bezig houdt omdat ik overweeg om op de SGP te stemmen bij de Tweede Kamer verkiezingen.
Definieer 'leven'quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad ook. Geen enkel bewijs dat er leven na de dood is.
Stop met deze act, genoeg geweest.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind met beiden helemaal niets mis. Alleen de SGP niet, le struggle.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beide moet kunnen, vind je niet?
SGPquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan een act.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Stop met deze act, genoeg geweest.
SGPquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets met een hartslag en wellicht enige vorm van zelfbewustzijn en het herkennen van fysieke pijn?quote:
Geloof moet gewoon weg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:52 schreef Kopsterk het volgende:
Politiek en geloof moeten gescheiden worden.
CDA/CU/SGP zijn anders de enigen die nog enigszins hun functie van volksvertegenwoordiging begrijpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |