Hij kan blocken!quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens lachen we Kopsterk natuurlijk heel hard uit zodra hij over basketbal begint. Hij denkt namelijk dat Whiteside iets kan.
Deze grap wilde ik ook makenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is al begonnen in augustus hoor.
Klein beetje mazzel hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doe niet zo arrogant joh.
Utrecht/AZ uit gaan we er gewoon af
Raybar 3-1 Taylor!!!!1!!quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Barney tegen Taylor nu op RTL 7 jongens, snel zappen!
Het voetbal is toch gespeeld.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Barney tegen Taylor nu op RTL 7 jongens, snel zappen!
En stadion is uitverkocht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Abed het volgende:
PSV kan het spel niet maken, gras is groen.
Niks mis mee. Als het eeuwig zou duren, wordt het ook zo saai joh.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel heb ik het macabere idee dat het een grote leegte is.
Miami is beter als hij niet speelt, moet je nagaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij kan blocken!
Maar ik ontken nergens dat ik een flink Basketbal-leek ben.
Zou er diversiteit na de dood zijn?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks mis mee. Als het eeuwig zou duren, wordt het ook zo saai joh.
Behalve als er een SC is natuurlijk
Ja dat vind ik ook hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Miami is beter als hij niet speelt, moet je nagaan.
Goed ideequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:42 schreef Pascalus het volgende:
Ik stel voor dat de TT wordt veranderd in BARNEY ARMY
Een Engelsman is overleden nadat hij een truc wilde uithalen met een cheeseburger. Na een paar biertjes wilde Darren Bray zijn eten in één hap opeten, maar de grap liep uit op een tragisch einde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |