Hij kan blocken!quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens lachen we Kopsterk natuurlijk heel hard uit zodra hij over basketbal begint. Hij denkt namelijk dat Whiteside iets kan.
Deze grap wilde ik ook makenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is al begonnen in augustus hoor.
Klein beetje mazzel hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doe niet zo arrogant joh.
Utrecht/AZ uit gaan we er gewoon af
Raybar 3-1 Taylor!!!!1!!quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Barney tegen Taylor nu op RTL 7 jongens, snel zappen!
Het voetbal is toch gespeeld.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Barney tegen Taylor nu op RTL 7 jongens, snel zappen!
En stadion is uitverkocht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Abed het volgende:
PSV kan het spel niet maken, gras is groen.
Niks mis mee. Als het eeuwig zou duren, wordt het ook zo saai joh.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel heb ik het macabere idee dat het een grote leegte is.
Miami is beter als hij niet speelt, moet je nagaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij kan blocken!
Maar ik ontken nergens dat ik een flink Basketbal-leek ben.
Zou er diversiteit na de dood zijn?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks mis mee. Als het eeuwig zou duren, wordt het ook zo saai joh.
Behalve als er een SC is natuurlijk
Ja dat vind ik ook hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Miami is beter als hij niet speelt, moet je nagaan.
Goed ideequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:42 schreef Pascalus het volgende:
Ik stel voor dat de TT wordt veranderd in BARNEY ARMY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |