misschien gewoon een nachtje rust pakken en goed nadenken wat het probleem isquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ben nog steeds gedeprimeerd.
This is war? Van 30 seconds to mars bedoel je?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ehm
this is war
attack on babylon
mayday on the frontline
zulke shit
het is een oorlog liedjequote:Op donderdag 4 februari 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
This is war? Van 30 seconds to mars bedoel je?![]()
Vinddat nou niet echt een nummer om je frustratie los te krijgen
Wat een kutnummerquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
het is een oorlog liedje![]()
bedoel meer shit als dit
als ik dit luister als k boos ben op volle volume krijg ik echt zin om dingen te slopen
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja dat jij het niks vind snap ik wel, jij komt ook niet uit de ghetto.
deze man was echt gangster tho. South compton cripsquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rap is best tof hoor soms, maar niet dat geforceerde wangster shit
ligt eraan wat, sommige van die gangster-shit is wel dikquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rap is best tof hoor soms, maar niet dat geforceerde wangster shit
Like?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ligt eraan wat, sommige van die gangster-shit is wel dik
Haha ja, waar je vet snel weer aan de beurt wasquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oh die ronde bootjes. Nat worden ontwijken is haast op puur geluk
Ik dacht dat je die bootjes bedoelde, waar we iedere keer in gingen.
quote:
Mwah mwahquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
fok-it kan je deze waarderen?
Die van Wu Tang Clan is aardigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |