misschien gewoon een nachtje rust pakken en goed nadenken wat het probleem isquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ben nog steeds gedeprimeerd.
This is war? Van 30 seconds to mars bedoel je?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ehm
this is war
attack on babylon
mayday on the frontline
zulke shit
het is een oorlog liedjequote:Op donderdag 4 februari 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
This is war? Van 30 seconds to mars bedoel je?![]()
Vinddat nou niet echt een nummer om je frustratie los te krijgen
Wat een kutnummerquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
het is een oorlog liedje![]()
bedoel meer shit als dit
als ik dit luister als k boos ben op volle volume krijg ik echt zin om dingen te slopen
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja dat jij het niks vind snap ik wel, jij komt ook niet uit de ghetto.
deze man was echt gangster tho. South compton cripsquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rap is best tof hoor soms, maar niet dat geforceerde wangster shit
ligt eraan wat, sommige van die gangster-shit is wel dikquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rap is best tof hoor soms, maar niet dat geforceerde wangster shit
Like?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ligt eraan wat, sommige van die gangster-shit is wel dik
Haha ja, waar je vet snel weer aan de beurt wasquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oh die ronde bootjes. Nat worden ontwijken is haast op puur geluk
Ik dacht dat je die bootjes bedoelde, waar we iedere keer in gingen.
quote:
Mwah mwahquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
fok-it kan je deze waarderen?
Die van Wu Tang Clan is aardigquote:
Haha echt he.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:36 schreef Fera het volgende:
Weer een spannende dag uit het leven van OF.
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waar beoordeel jij hip hop op?
Iedereen wordt er helemaal stil vanquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vanavond was even schrikken op de app zeg.
Ik zei tegen een jongen: loop naar de hel k*nk hoer
hierop antwoorde hij dit( letterlijke citaat)
OPROTTEN TERING MONGOOL BEN NU ECHT ECHT NIET IN DE STEMMING LAAT ME MET RIST NU VUILE KLOOTZAK ALTIJD SCHELDEN WAT THE FUCK EN SCHELD NIET MET KANKER MN BUURMAN HAD HET
Waarop ik antwoorde:
ahja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |