hoezo?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb erg veel tegenzin in het weekend.
Daar ging wat mis bij het brownies bakkenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb weer een FOK!meet gemist volgens mij
nee bij dirkquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik denk dat veel ouders van hier toch wel bij de Jumbo boodschappen doen?
ligt eraan wat voor soort junksquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar er gaan junks mee. Daar wil je toch niet mee gezien worden?
kan dat weekend je niet opvrolijken dan als je er eenmaal bent?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga een weekendje weg maar ben eigenlijk al anderhalve week in een heel stom humeur.
Beetje meth er doorheenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ging wat mis bij het brownies bakken
Allemaal stoners.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor soort junks
Met vrienden. Maar denk het niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
kan dat weekend je niet opvrolijken dan als je er eenmaal bent?
ga je met kaneel?
stoners zijn wel ok, was het zelf ookquote:
Positief zijn. Het ging al aardig gisteren. :$quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met vrienden. Maar denk het niet.
Straght edge leefquote:
Apart. Eerst zat je nog te haten op stoners.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
stoners zijn wel ok, was het zelf ook
hard drugs gebruiker trap ik het liefst gelijk van de hoogste achtbaan af
Zegt de man die een bong en een wietpijpje heeft gekocht.quote:
Wat heb je gepland? Veel actieve dingen waar je geen zin in hebt of?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met vrienden. Maar denk het niet.
Ja, was meer dan een jaar geleden jongenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Zegt de man die een bong en een wietpijpje heeft gekocht.
Sorry.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Positief zijn. Het ging al aardig gisteren. :$
Naar Ardennen, beetje wandelen en spelletjes doen. Maar ik heb gewoon geen zin in mensen zien en vrolijk doen en uberhaupt naar buiten gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je gepland? Veel actieve dingen waar je geen zin in hebt of?
ik haat op alle drugsgebruikersquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Apart. Eerst zat je nog te haten op stoners.
Meer dan een jaar niet hoor, niet overdrijven. En volgens mij weet je gewoon niet goed hoe je het moet gebruiken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, was meer dan een jaar geleden jongen![]()
Later bleek dat ik het allemaal toch niet zo heel bijzonder vind
Dit is geen kritiek, maar een aanmoediging.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Naar Ardennen, beetje wandelen en spelletjes doen. Maar ik heb gewoon geen zin in mensen zien en vrolijk doen en uberhaupt naar buiten gaan.
Hm ja dat is wel kut inderdaad. Want als je nu opeens afzegt krijg je daar weer scheve gezichten overquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Naar Ardennen, beetje wandelen en spelletjes doen. Maar ik heb gewoon geen zin in mensen zien en vrolijk doen en uberhaupt naar buiten gaan.
Ik droomde gister toevallig dat ik aan het blowen was bij m`n oma, en dat ze liep te schelden dat ik haar nooit zag en de keer dat ik haar zag jointje zat te roken in dr huis, en toen ik nam ik een trekje en blies ik de rook in haar gezicht uitquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer dan een jaar niet hoor, niet overdrijven. En volgens mij weet je gewoon niet goed hoe je het moet gebruiken.
Afzeggen zou sneu zijn ja, zijn auto's voor geleend, hotel geboekt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja dat is wel kut inderdaad. Want als je nu opeens afzegt krijg je daar weer scheve gezichten over
Dromen zijn geweldig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik droomde gister toevallig dat ik aan het blowen was bij m`n oma, en dat ze liep te schelden dat ik haar nooit zag en de keer dat ik haar zag jointje zat te roken in dr huis, en toen ik nam ik een trekje en blies ik de rook in haar gezicht uit![]()
![]()
Raarrr
wat serieus bij mij werktquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Afzeggen zou sneu zijn ja, zijn auto's voor geleend, hotel geboekt.
Maar ben gewoon al moe als ik eraan denk en voel me gedeprimeerd en stom en waardeloos.
Al gedaan vanavondquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wat serieus bij mij werkt
luister beetje oorlog muziek of muziek dat zich focust op geweld
gooi als je frustratie eruit op jou manier, fok je zelf eerst op, sla een kussen of schreeuw ofzo
als het er eenmaal uit is voel je je wel beter
Wat is oorlogmuziek?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wat serieus bij mij werkt
luister beetje oorlog muziek of muziek dat zich focust op geweld
gooi als je frustratie eruit op jou manier, fok je zelf eerst op, sla een kussen of schreeuw ofzo
als het er eenmaal uit is voel je je wel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |