Blowen in de natuur is wel een echte aanraderquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik blow eigenlijk gewoon nooit buitenshuis
Ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Noem jij het FOK forum gewoon ja? Dem balls.
Ik snap niet hoe dik zijn meteen tokkie is? Ik vind haar niet aso ogen of zo.quote:
Was toch ook niet serieus bedoelt johquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dik zijn meteen tokkie is? Ik vind haar niet aso ogen of zo.
Zware shag en tattoos in het gezicht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was toch ook niet serieus bedoelt johIk vind dik ook niet tokkie ogen
Wel in combinatie met wat andere dingen soms
Voor alles heb je maar 1 boekje nodig, wat je moet bij betalen verschilt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Laatst met die messenactie van de AH had je 7 zegelboekjes nodig voor een messenset en een houtblok. 1,5 zelf volgekregen, de andere 5,5 door m'n ma en stiefoma. Die willen niets anders dan de AH.
Ik dacht al. Want als je dat over die neger zegt is het gelijk racisme.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was toch ook niet serieus bedoelt johIk vind dik ook niet tokkie ogen
Wel in combinatie met wat andere dingen soms
Joh. Dat zeg ik.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor alles heb je maar 1 boekje nodig, wat je moet bij betalen verschilt.
Oh ja ik weet alweer wat je bedoeld. Haha jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja, waar je nat werd toch? Wilde iedereen de voorste plek toch ontwijken?
Het woord neger gebruiken anno 2016 is wel een puntjequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht al. Want als je dat over die neger zegt is het gelijk racisme.
Stahp. Niet weerquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het woord neger gebruiken anno 2016 is wel een puntje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja ik weet alweer wat je bedoeld. Haha ja
Sorry, ik zal wel gewoon primaat zeggen dan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het woord neger gebruiken anno 2016 is wel een puntje
Oh die ronde bootjes. Nat worden ontwijken is haast op puur gelukquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja ik weet alweer wat je bedoeld. Haha ja
hoezo?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb erg veel tegenzin in het weekend.
Daar ging wat mis bij het brownies bakkenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb weer een FOK!meet gemist volgens mij
nee bij dirkquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik denk dat veel ouders van hier toch wel bij de Jumbo boodschappen doen?
ligt eraan wat voor soort junksquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar er gaan junks mee. Daar wil je toch niet mee gezien worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |