"shows up"quote:
Ik zou dat dus echt nooit doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jointjes roken in de boottochtjes toch
Mijne ook jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik denk dat veel ouders van hier toch wel bij de Jumbo boodschappen doen?
In de fata morganaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jointjes roken in de boottochtjes toch
Nee, Hoogvliet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn ouders aan de AH verbondenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar er gaan junks mee. Daar wil je toch niet mee gezien worden?quote:
Daarom. Dus mocht het plan doorgaan denk ik dat het wel goed komt met die korting voor iedereenquote:
Ik ook niet uit mezelfquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou dat dus echt nooit doen
[..]
Mijne ook ja
Oh shit. Heb je een goed puntquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar er gaan junks mee. Daar wil je toch niet mee gezien worden?
Mijn moeder ook. Maar vaak houdt ze die dingen voor haarzelf of geeft ze het eerst aan mijn broertje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Hehe, geniaal hoe iedereen de voorste plek probeerde te ontwijken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Etsu, die wildwaterrivier was ook tof he
Ik blow eigenlijk gewoon nooit buitenshuisquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook niet uit mezelfWas een leuke verrassing
Zij houdt het ook voor haarzelf in eerste instantie maar als ik roep 'ik wil weg met wat mensen van het FOK! forum' dan krijg ik ze gerust allemaalquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder ook. Maar vaak houdt ze die dingen voor haarzelf of geeft ze het eerst aan mijn broertje.
Ik bedoelde die ronde bootjesquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hehe, geniaal hoe iedereen de voorste plek probeerde te ontwijken.
Ik deed het juist het liefste buiten. Beetje wandelen en met een jointje tegen de boom.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik blow eigenlijk gewoon nooit buitenshuis
Ik vind plus altijd beetje tokkiequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders doen boodschappen bij de boni en de plus. Alle acties gaan aan mijn voorbij.
De Plus heeft toch wel acties? $quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders doen boodschappen bij de boni en de plus. Alle acties gaan aan mijn voorbij.
Dat komt door die walvis op tvquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind plus altijd beetje tokkie
Noem jij het FOK forum gewoon ja? Dem balls.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zij houdt het ook voor haarzelf in eerste instantie maar als ik roep 'ik wil weg met wat mensen van het FOK! forum' dan krijg ik ze gerust allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |