Dat is slechts in het openbaar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het schijnbare gebrek aan klefheid dat ze heeft waargenomen. :$
Oh ja geen idee. Automatische tik van mijquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom begin je de hele tijd met 'Pax enz'? Ben ik niet even belangrijk genoeg in jouw ogen?
Ja. En Pax, Johannes en Etsu hadden ook voor 10 euro omdat mijn moeder veel kaarten had. *bij 5 zegels heb je al veel korting*quote:
Nee, dan moet ik bewegen. Ik haat bewegen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is slechts in het openbaar.
Anders ben je niet van me af te slaan.
Duinrell bestequote:
Daar ga ik binnenkort al heen. Kaartjes gekregen van schoonouders.quote:
Ik doe nooit genoeg boodschappen om zo'n kaart vol te krijgen is mijn ervaring. Na een paar keer opgegeven.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. En Pax, Johannes en Etsu hadden ook voor 10 euro omdat mijn moeder veel kaarten had. *bij 5 zegels heb je al veel korting*
Watquote:
Ja ok leuk maar voor volwassene?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat![]()
Daar ging ik vroeger altijd kamperen
Goeie herinneringen
Als je 'Ets' typt ipv 'Pax', ben je net evenveel tijd kwijt aan het typen, dus 'kortste typen' is een slechte smoes aangezien iedereen dan weet wie je bedoeltquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja geen idee. Automatische tik van mijIs kortste typen.
Maar mijn moeder spaart ze ook. Dus mensen zonder ouders die bij de Jumbo winkelen kunnen tegen die tijd ook bij mij terecht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe nooit genoeg boodschappen om zo'n kaart vol te krijgen is mijn ervaring. Na een paar keer opgegeven.
WIE HEB IK AAN DE LIJJJJJJJJN HALLO HALLOOOOquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
MAG IK OOK KOMEN HALLO HALLO
Ik vind Ets echt kut klinken, sorryquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als je 'Ets' typt ipv 'Pax', ben je net evenveel tijd kwijt aan het typen, dus 'kortste typen' is een slechte smoes aangezien iedereen dan weet wie je bedoelt
Ik denk dat je mij iets moet vertellen.
Geen idee meer eigenlijkquote:
HALLOquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WIE HEB IK AAN DE LIJJJJJJJJN HALLO HALLOOOO
Tuurlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
MAG IK OOK KOMEN HALLO HALLO
Jointjes roken in de boottochtjes tochquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ga ik binnenkort al heen. Kaartjes gekregen van schoonouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |