Ik ben erquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is er veel meer dan achhtbaan in Walibi dan? :$
Nooit geweest
Rustaaghhquote:
Haha ik weet niet of die wil hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:33 schreef Amarantha het volgende:
En kaneel als loka gaat.
En we gaan pax enz overhalen.
We zitten niet aan elkaar vast hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:33 schreef Amarantha het volgende:
En kaneel als loka gaat.
En we gaan pax enz overhalen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha ik weet niet of die wil hoor.
Nou, ik dacht dat misschien wil je dan wel meequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zitten niet aan elkaar vast hoor.
Dit kan ik bevestigenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zitten niet aan elkaar vast hoor.
Vies duur.quote:
Ik ga daar nu niks over zeggen. Maar over het algemeen heb ik vrij weinig zin in meets.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik dacht dat misschien wil je dan wel mee
Wat bedoel je? :$quote:
Ik ga morgen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:35 schreef Crack_ het volgende:
Fera, ben je ondertussen al thuis trouwens?
Waarom begin je de hele tijd met 'Pax enz'? Ben ik niet even belangrijk genoeg in jouw ogen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben in ieder geval serieus en lijkt me leuk plan. Vorige keer met Pax enz was ook erg leuk, met nog meer mensen is vast nog leuker!
Ik denk het schijnbare gebrek aan klefheid dat ze heeft waargenomen. :$quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga daar nu niks over zeggen. Maar over het algemeen heb ik vrij weinig zin in meets.
Of pretparken.
[..]
Wat bedoel je? :$
Door zo'n actie?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh. Vorige keer was mijn kaartje 10 euro.
Precies wat ik zeg?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga daar nu niks over zeggen. Maar over het algemeen heb ik vrij weinig zin in meets.
Of pretparken.
[..]
Wat bedoel je? :$
ahh chilliebilliequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga morgen.Kan ik mijn moeder nog een beetje helpen terwijl ze nachtdienst heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |