Ik heb buiten naast mijn deur een kast gezet voor mijn schoenenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nu genoeg schoenen om een schoenenrek te rechtvaardigen.
Ik heb genoeg boards om een boardrack te rechtvaardigenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nu genoeg schoenen om een schoenenrek te rechtvaardigen.
Gewoon zo min mogelijk kledingquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel kleding. Heb maar weinig ruimte voor kledingkast dus heb een kleine kastWat er voor zorgt dat als ik veel nieuwe kleding koop dat ik wel oudere kleding weg MOET doen. Hoewel ik nu op de gang een gangkast erbij heb gekregen laatst
Dus kan daar nu wel wat opslaan
Ik vind ook snel iets rommeligquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel kleding. Wel een grote kast (of drie eigenlijk), maar bewaar er ook andere dingen in. Probleem is dat ik heel snel iets rommelig vind. Ik wil gewoon die kasten eens een keer goed opruimen en herorganiseren.
Ja naja ik kan nu al mijn vesten wel in die kast leggen. Scheelt ook wel veel ruimte.quote:
beter zo'n wallrackquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg boards om een boardrack te rechtvaardigenMoet alleen even kijken wat het beste zal werken. Denk iets als een gitaarrack ofzo.
Mja dat lijkt me het tofste. Probleem is dat ik met 2 katten zit...quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter zo'n wallrack
kun je het deck ook nog beetje zien
als je hem hoog genoeg hangt komen ze er toch niet opquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja dat lijkt me het tofste. Probleem is dat ik met 2 katten zit...
Die zou ik ook dragen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
Deze broek vind ik leukk
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2015/5ST_0294_003R.jpg]&set=key[rotate],value[0.35]&set=key[width],value[3874]&set=key[height],value[4530]&set=key[x],value[687]&set=key[y],value[533]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar ik denk dat ik er te kort voor ben.
nee gewoon binnenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:42 schreef supersof het volgende:
wp zitten jullie ook altijd buiten te eten als je moet werken en daarvoor nog moet eten
hie is een restaurant en er zitten altijd een paar medewerkers buiten te eten met dikke jassen aan enzo
Ik heb geen vrije muur waarvan de katten er niet op kunnen komen...quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je hem hoog genoeg hangt komen ze er toch niet op
Oneffen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:44 schreef Trollscience het volgende:
ik vind kleren met niet-effen kleuren altijd wel leuk
dat is wel jammer danquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen vrije muur waarvan de katten er niet op kunnen komen...
ja ik vind dat zo raarquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee gewoon binnen
maar wij eten om half 5 ofzo en de meeste mensen komen pas na 5'en binnen
ga nog liever in de keuken eten dan
maar zondag was het heel druk maar toen hebben ze ook gewoon geregeld dat we ergens even rustig konden zitten om te eten
Mooi, dan hebben we op de meet niet hetzelfde aan.quote:
99% kans dat ik een jurkje draag.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben we op de meet niet hetzelfde aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |