Sugesties zijn welkom
gr, sj
moet je ff kijken, met rechtermuisknop,propperties/eigenschappen, dan Details / 2de tablad, daar staat misschien wel wat
veel suc6
quote:Pcies
Op 09 november 2000 10:37 schreef Nokia het volgende:Het hele principe van BCC (= Blind Carbon Copy) is dat je niet kunt zien waar het mailtje allemaal is heengestuurd!!
Dus, het kan niet.
quote:M$ weer, in linux kan het vast wel!
Op 09 november 2000 10:38 schreef Techno het volgende:
PciesDus, het kan niet.
Maar in iedergeval bedankt.
quote:De vraag ging toch ook over LookOut?
Op 09 november 2000 10:58 schreef Ulx het volgende:
M$ weer, in linux kan het vast wel!
leg ons ff uit hoe dat met Minux WEL kan.
er moet een manier zijn, ik heb op jou advies Linux geinstalleerd maar krijg outlook2000 niet goed werkend
en ik kan ook die BCC niet zien, wat is dat linux nou voor een Kl*te OS ???
quote:En ik m'n Internet explorer niet. Kut linux
Op 09 november 2000 16:35 schreef Harrie het volgende:ik heb op jou advies Linux geinstalleerd maar krijg outlook2000 niet goed werkend
quote:En hoe start je msdos op in Linux?
Op 09 november 2000 16:47 schreef Guus Muisarm het volgende:
En ik m'n Internet explorer niet. Kut linux
quote:Ja hoor Techno heeft Outlook 2000 voor unix draaiend en kan daardoor BCC zien, wel ONtopic blijven, kun je dan ff voor mij een topic openen hoe dat moet ????
Op 09 november 2000 16:49 schreef Techno het volgende:
Met elke beetje unix variant kan het hoor, niet alleen linux
ik krig het namelijk NIET te zien.
quote:Heb je er misschien wel eens bij stilgestaan dat je onder unix andere mailsoftware gebruikt dan lookout (en dat lookout helemaal niet bestaat voor unix)?
Op 09 november 2000 17:57 schreef Harrie het volgende:
Ja hoor Techno heeft Outlook 2000 voor unix draaiend en kan daardoor BCC zien, wel ONtopic blijven, kun je dan ff voor mij een topic openen hoe dat moet ????ik krig het namelijk NIET te zien.
Outlook kan het niet, al zou er een unix versie van bestaan, snappie?
Hoe start ik Outlook2000 op en hoe krijg ik die BCC te zien.
is die vraag nou zo moeilijk, het is een geweldig OS dus het moet kunnen als je Aaargh moet geloven alleen blijft hij nu wel verdacht stil
In iedergeval bedankt, en als ik er achter ben zal ik het wel posten hoor.
quote:jaaa, de verzender kan het nog wel zien, maar de ontvanger niet
Op 10 november 2000 12:51 schreef Techno het volgende:
hint: sendmail
quote:Voor dit soort dingen neem je drie email-adressen, je gaat wat mailtjes rond sturen, je speelt wat met je instellingen en bekijkt het resultaat met properties/ details/ message source.
Op 11 november 2000 11:55 schreef Jumparound het volgende:
Nou, ik lees het al, het is niet mogelijk. (misschien wel mogelijk maar jullie weten het niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |