m'n schoonpa op fok? ;')quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waren er niet een paar "niet" leden weg getrolled?
Dat hoeft natuurlijk niks te zeggen, mensen gaan googlen en komen dan op FOK! uit wat misschien juist de bedoeling is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is nu al een paar keer geopperd, maar dus niet het geval. Aangezien er ook niet FOK!kers een telefoon hebben ontvangen.
Laten we dan ook stoppen met die suggestie.
Dan hadden we vast wel een jongere doelgroep de PR in geslingerdquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niks te zeggen, mensen gaan googlen en komen dan op FOK! uit wat misschien juist de bedoeling is.
Niet dat ik daar in geloof, maar het had natuurlijk wel gekund.
40+ is niet voor niks weer openquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan hadden we vast wel een jongere doelgroep de PR in geslingerd
owwww ja. Verrek.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
40+ is niet voor niks weer open.
Het heeft wel al twee topics met heel veel views opgeleverd. Dus dat is wel leuk voor FOK!quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niks te zeggen, mensen gaan googlen en komen dan op FOK! uit wat misschien juist de bedoeling is.
Niet dat ik daar in geloof, maar het had natuurlijk wel gekund.
Lebara deelt ze altijd al gratis uit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik herinner me trouwens ineens dat een of twee weken geleden simkaarten van Lebara werden uitgedeeld volgens mij op station Eindhoven. Ik moest snel naar school en heb niet goed gekeken, maar het was dus een stand van Lebara met wat van hun mensen er bij en zo ver ik weet deelden ze simkaarten uit...
Geen idee of dat er ook maar iets mee te maken heeft, maar ik vond het zoiets raars. Heb me er verder niet meer mee bezig gehouden, maar ik vind het nu toch wel even noemenswaardig. Zeker omdat het in de meeste van deze telefoongevallen toch om Lebara gaat.
Niet alleen in Eindhoven, ook in Almere gezien en in Groningen. Gewoon leuke marketing, en heeft vast niks te maken met dit onderwerpquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik herinner me trouwens ineens dat een of twee weken geleden simkaarten van Lebara werden uitgedeeld volgens mij op station Eindhoven. Ik moest snel naar school en heb niet goed gekeken, maar het was dus een stand van Lebara met wat van hun mensen er bij en zo ver ik weet deelden ze simkaarten uit...
Geen idee of dat er ook maar iets mee te maken heeft, maar ik vond het zoiets raars. Heb me er verder niet meer mee bezig gehouden, maar ik vind het nu toch wel even noemenswaardig. Zeker omdat het in de meeste van deze telefoongevallen toch om Lebara gaat.
Ik denk niet dat dit iets met Lebara te maken heeft. Was er ook niet iemand die een Telfort simkaart erin had zitten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ja, wat heb je er aan als je helemaal NIETS met dat mobieltje kan? En overgeleverd bent aan hun grillen. Nah, klopt niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lebara deelt ze altijd al gratis uit.
Dit gaat daar niet overquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ja, wat heb je er aan als je helemaal NIETS met dat mobieltje kan? En overgeleverd bent aan hun grillen. Nah, klopt niet.
sowieso heeft dat weinig effect aangezien GPS nooit echt nauwkeurig is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:34 schreef WebHawk het volgende:
@ Mensen die over GPS praten; wat is het praktisch nut van GPS uitpeilen boven het weten van het adres omdat ze daar het pakketje heen hebben gestuurd?
Que?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangezien GPS nooit echt nauwkeurig is.
Ik sta regelmatig bij de buren volgens mijn GPS.quote:
Gezellig...quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik sta regelmatig bij de buren volgens mijn GPS.
Ja maar dan kunnen ze volgens mij nooit zo duidelijk zijn met de juiste naam bij adres te hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Gezellig...
Een paar meter er naast vind ik nog we redelijk nauwkeurig...
Die ¤450 beltegoed was fake, inside joke.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:38 schreef _UserName_ het volgende:
In de SMS stond beltegoed als bel tegoed, dat is de enige fout die ik kon vinden. ¤450 beltegoed is ook vreemd, als het een stunt van een provider is, waarom dan niet gelijk een abonnement? Daarbij waren de DVD's los in de brievenbus, denk niet dat het met elkaar te maken zal hebben.
GPS is (buitenshuis) tot op een paar meter nauwkeurig?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso heeft dat weinig effect aangezien GPS nooit echt nauwkeurig is.
Zoals ik al aangaf zit ik volgens de GPS van mijn telefoon regelmatig bij de buren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:40 schreef WebHawk het volgende:
[..]
GPS is (buitenshuis) tot op een paar meter nauwkeurig?
Denken dat 5000 mensen een telefoon hebben ontvangenquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Best amateuristisch om verschillende telefoons bij verschillende aanbieders te gaan versturen. Een professional bestelt gewoon 5000 dezelfde telefoons voor een hoop poen.
Nee, ik vind het ook steeds vreemder worden. En zeker dat afluisterverhaal wat ik een stukje hierboven las. Ik hoop dat dat niet het geval is. Om van een terroristische aanslag nog maar te zwijgenquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Best amateuristisch om verschillende telefoons bij verschillende aanbieders te gaan versturen. Een professional bestelt gewoon 5000 dezelfde telefoons voor een hoop poen.
Dit lijkt meer alsof het iemand is die zit te pranken, maar an sich kun je een terroristische aanslag of weet ik wat niet uitsluiten.
Vind het raar als een bedrijf in deze tijden dit soort stunts uit haalt. Of ben ik daar nou zo principieel in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |