Kickboksen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Wat doen jullie als je een beetje treurig wordt van het leven?
Slapen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
In het begin was het wel wennen, maar om af te vallen wordt -500 wel aangeraden. Maar hoe lichter ik wordt, hoe meer ik dat getal eigenlijk naar beneden moet schroeven om op hetzelfde tempo af te blijven vallen. Dus kun je er beter bij gaan sporten.
Alles wat ik wil is te duur. Zelfs baantjes trekken in het zwembad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Had je al wat in gedachten dan qua sport? Fitness vond je te duur toch?
Maar dat is ook echt duurquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles wat ik wil is te duur. Zelfs baantjes trekken in het zwembad.
Je hebt van die rittenkaarten, maar dat is zoveel geld in één keer voor mij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is ook echt duur![]()
Heb dat tijdje in Woerden gedaan omdat het bij m`n fitness gratis was, anders gewoon 3,50 per keerGaat nergens over
Hoe moeten ze anders winst maken?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb dat tijdje in Woerden gedaan omdat het bij m`n fitness gratis was, anders gewoon 3,50 per keerGaat nergens over
mijn moeder bellen, in bed liggen, chocolade etenquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Het kost ongeveer 4 frikandelbroodjes, valt wel mee toch.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. In het kader van Sportend Nederland gewoon gratis makenquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoe moeten ze anders winst maken?
4 frikandellenbroodjes of 4x baantjes trekken kan soms een lastige keuze zijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kost ongeveer 4 frikandelbroodjes, valt wel mee toch.
Die 3,50 is voor 1x baantjes meestal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
4 frikandellenbroodjes of 4x baantjes trekken kan soms een lastige keuze zijn
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kost ongeveer 4 frikandelbroodjes, valt wel mee toch.
gat in me deur slaan/met iets gooien/iemand uitscheldenquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ja daaromquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Die 3,50 is voor 1x baantjes meestal.
Dat is wel erg jammer inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom
Als je 3x per week wilt gaan ben je 40 euro kwijt. Dat is nog meer dan fitnessabo
Hardlopen en fietsen buiten is gratisquote:
hardlopen lijkt me zo akwardquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hardlopen en fietsen buiten is gratis
Mijn knieen vinden het vooral awkwardquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hardlopen lijkt me zo akward
ja dat ookquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn knieen vinden het vooral awkward
3/4 keer geprobeerd en na 50 meter hielden ze er al mee op
Aidssport
Hardlopen gaat niet goed. Fietsen tsja ... Ik zoek iets met meer uitdaging. Zoals vechtsport of zo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hardlopen en fietsen buiten is gratis
Inso heeft op je ingepraat zeker?quote:
Ik zou het weleens leuk vinden om ergens heen te fietsen, in Europa ofzoquote:
Ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het weleens leuk vinden om ergens heen te fietsen, in Europa ofzo
Nee. Maar je wordt er wel onwijs fit van.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso heeft op je ingepraat zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |