Cardio.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Gewoon drie keer per week een halfuurtje intensieve cardio oefeningen doen en kwark vreten, dan val je zo af.
Zoveel verbrand je daar nu ook weer niet mee. Dus je zult echt minder naar binnen moeten werken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja.
Als je goede voeding bijneemt en die oefeningen goed doet, dan kom je er wel.
Wat is dat?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Cardio.
Ga dan liften. Waar eet je anders kwark voor?
Ik eet al ongeveer 2K kcal per dag, dat is wat een gemiddelde vrouw binnen moet krijgenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel verbrand je daar nu ook weer niet mee. Dus je zult echt minder naar binnen moeten werken.
quote:
Ik dacht die oefeningen met drukken, gewichten heffen enzo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:45 schreef supersof het volgende:
cardio is lopen en fietsen toch
conditie bouwen
Ik kan dat echt niet eten zonder hard aan te komen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik eet al ongeveer 2K kcal per dag, dat is wat een gemiddelde vrouw binnen moet krijgen
nee dat is krachttrainingquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik dacht die oefeningen met drukken, gewichten heffen enzo.
Wat is t dan
Cardio is conditietraining jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik dacht die oefeningen met drukken, gewichten heffen enzo.
Wat is t dan
Cardio is fietsen, hardlopen, etc. Voor je conditie. Wat ik bedoel is gewichtheffen, om spieren te kweken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat is dat?
Cardio zijn gewoon toch van die oefeningen om vet te verbranden en spieren te kweken?
Ik vond het aardige mensen. Heel behulpzaam vaak.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
Lifters
Wat een paupervolk is dat meestal.
Oh jaquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oh ja
Ik doe dat dus. En van te voren 10 min fietsen, dat is dus cardio
Ben niet zo thuis in dat wereldje, daarom heb ik een PT
Ik zou ook wel een PT willen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oh ja
Ik doe dat dus. En van te voren 10 min fietsen, dat is dus cardio
Ben niet zo thuis in dat wereldje, daarom heb ik een PT
Wie is Etsuquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:47 schreef supersof het volgende:
sjonge etsu, dat weet ik zelfs nog en ik doe dat niet eens ;s
jijquote:
Hee halloquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Leukste/beste cardio imo is squashen![]()
Hallo geen reet te doeners
Is chill heurrrr.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |