Gaat het opeens twee keer zo snel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:11 schreef Fera het volgende:
Ik moet mijn gewichtsverlies in lbs gaan bijhouden. Ziet er veel indrukwekkender uit.
Maar als iemand je vraagt hoeveel je weegt in lbs klink je ook meteen een stuk zwaarderquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:11 schreef Fera het volgende:
Ik moet mijn gewichtsverlies in lbs gaan bijhouden. Ziet er veel indrukwekkender uit.
Van 210 naar 184.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gaat het opeens twee keer zo snel.
True.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als iemand je vraagt hoeveel je weegt in lbs klink je ook meteen een stuk zwaarder
Ik ga voor 143.quote:
https://www.instagram.com/kayla_itsines/quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:26 schreef Fera het volgende:
Ik zit nu van die before-after pics te kijken. Verslavend.
O, die vind ik niet zo leuk. Teveel ondergoed foto's. Vind het wel leuk meer variatie te zien. Leuke jurkjes erbij enz.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/kayla_itsines/
Hij heeft wel een goede bos haar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:34 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
En mannen zien is ook leuk.
Halflang haar zou hem goed staan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede bos haar.
quote:
hahahaquote:
Drie keer per week een halfuurtje, ja daar zul je echt slank van worden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Gewoon drie keer per week een halfuurtje intensieve cardio oefeningen doen en kwark vreten, dan val je zo af.
Valt tegen hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Gewoon drie keer per week een halfuurtje intensieve cardio oefeningen doen en kwark vreten, dan val je zo af.
Ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Drie keer per week een halfuurtje, ja daar zul je echt slank van worden.
Dat zei je net nog nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja.
Als je goede voeding bijneemt en die oefeningen goed doet, dan kom je er wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |