jattenquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:36 schreef supersof het volgende:
mijn fiets is kapotmoet een nieuwe kopen
durf ik nietquote:
je de naaf is kapot ofzo????? Als zij hem repareren zijn de kosten zo hoog dat ik beter een nieuwe kan kopen zei hijquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo moet je een nieuwe dan kan ie niet gerepareerd?
lekker danquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
je de naaf is kapot ofzo????? Als zij hem repareren zijn de kosten zo hoog dat ik beter een nieuwe kan kopen zei hij
zij krijgen er volgende week wat binnen die zijn rond de 150 zei hijquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
lekker dan
hoeveel kost goedkoopste 2dehands dan
150 is ook wel erg duur voor tweedehands Op Marktplaats heb je ook soms wel leuke voor paar tientjesquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
zij krijgen er volgende week wat binnen die zijn rond de 150 zei hij
maar mijn opa is fietsenmaker geweest, even kijken of hij het kan maken en anders heeft hij soms ook nog fietsen staan
Ja even kijken wat mijn opa kan doen, daarna kijk ik wel op marktplaats inderdaadquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
150 is ook wel erg duur voor tweedehands Op Marktplaats heb je ook soms wel leuke voor paar tientjes
Gaat het opeens twee keer zo snel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:11 schreef Fera het volgende:
Ik moet mijn gewichtsverlies in lbs gaan bijhouden. Ziet er veel indrukwekkender uit.
Maar als iemand je vraagt hoeveel je weegt in lbs klink je ook meteen een stuk zwaarderquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:11 schreef Fera het volgende:
Ik moet mijn gewichtsverlies in lbs gaan bijhouden. Ziet er veel indrukwekkender uit.
Van 210 naar 184.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gaat het opeens twee keer zo snel.
True.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als iemand je vraagt hoeveel je weegt in lbs klink je ook meteen een stuk zwaarder
Ik ga voor 143.quote:
https://www.instagram.com/kayla_itsines/quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:26 schreef Fera het volgende:
Ik zit nu van die before-after pics te kijken. Verslavend.
O, die vind ik niet zo leuk. Teveel ondergoed foto's. Vind het wel leuk meer variatie te zien. Leuke jurkjes erbij enz.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/kayla_itsines/
Hij heeft wel een goede bos haar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:34 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
En mannen zien is ook leuk.
Halflang haar zou hem goed staan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede bos haar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |