Dankje!quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker pax geniet er van knul
Als je homo was zou ik m'n leven geven om 1x in je broekje te mogenquote:
ik snap je.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dankje!
had echt heel erg honger dus vroeg gekookt
inso ouwe rokkenjagerquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ach, de farce van een multiculturele samenleving is natuurlijk al lang mislukt.
Wat dat betreft kan ik beter naar Thailand emigreren.
Haha ja? Daar ben ik allemaal niet van op de hoogte.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig plek genoeg toch?
Vervolgen a la, death penalty gaat weer wat ver.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt me juist een pluspunt dat iemand bij uitzetting vanwege misdrijf daar vervolgd wordt
zeg dit tegen je matchesquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je homo was zou ik m'n leven geven om 1x in je broekje te mogen
Dit komt vrij wanhopig over realiseer ik me
Dan moet je daar ook geen vluchteling van binnenlaten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:25 schreef FrauMilena het volgende:
Vervolgen a la, death penalty gaat weer wat ver.Sommige landen nemen gewoon geen vluchtelingen terug. (Vraag me niet welke want heb even geen bron)
was lekker wedstrijdje hequote:Op donderdag 4 februari 2016 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey Mortaxx ouwe reus.
Easier said than done.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je daar ook geen vluchteling van binnenlaten.
Grenzen dicht. Hier lukt het met wat moeilijkheden redelijk.quote:
Uhuquote:
Gaat het?quote:
Vroeg me af. Jij hebt ook wel eens groeperingen als Pegida en extreem rechts op een hoop gegooid.quote:
Jawelquote:
Weet ik.quote:
Misschien wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeg me af. Jij hebt ook wel eens groeperingen als Pegida en extreem rechts op een hoop gegooid.
Vind je dat dan niet het zelfde als waar je je over opwind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |