Nee ik ook niet. Behalve in de zomer als het echt lekker weer is ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Fietstochten zijn wel leuk. Met een doel. Maar ben niet zo iemand die op een normale dag zegt: en nu ga ik fietsen. Naar mijn werk fietste ik wel altijd.
Zou kunnen inderdaad. Ik dacht ook aan Aikido, omdat daar niet echt wedstrijden in zijn (dat zoek ik niet zo), maar ik weet niet of dat wel geschikt is om af te vallen. Je gebruikt namelijk niet heel veel kracht. Eigenlijk gebruik je de kracht van de tegenstander tegen hem puur door techniek. En er wordt veel aandacht besteed aan ontspanning, soort meditatie, in de lessen. Ik wil eigenlijk gewoon knallen denk ik.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik graag ja
Maar zit je ook echt aan kickbocksen ofzo te denken?
Hey schat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
¤ 4,85 per keer.
Ja dag! Dit ga ik niet meer eens overwegen.
Hey lieverd.quote:
Jezus wat een prijs.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
¤ 4,85 per keer.
Ja dag! Dit ga ik niet meer eens overwegen.
Mee doen aan een sport betekent niet gelijk wedstrijden doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad. Ik dacht ook aan Aikido, omdat daar niet echt wedstrijden in zijn (dat zoek ik niet zo), maar ik weet niet of dat wel geschikt is om af te vallen. Je gebruikt namelijk niet heel veel kracht. Eigenlijk gebruik je de kracht van de tegenstander tegen hem puur door techniek. En er wordt veel aandacht besteed aan ontspanning, soort meditatie, in de lessen. Ik wil eigenlijk gewoon knallen denk ik.
Helpt het als ik zeg dat die vakantiekaartjes enorm in de weg zitten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hey lieverd.
Of jij bent niet wie ik denk, maar denk het wel.
Ja aikido is meer verdedigend inderdaad. Rust en techniek en alles.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad. Ik dacht ook aan Aikido, omdat daar niet echt wedstrijden in zijn (dat zoek ik niet zo), maar ik weet niet of dat wel geschikt is om af te vallen. Je gebruikt namelijk niet heel veel kracht. Eigenlijk gebruik je de kracht van de tegenstander tegen hem puur door techniek. En er wordt veel aandacht besteed aan ontspanning, soort meditatie, in de lessen. Ik wil eigenlijk gewoon knallen denk ik.
Dacht kijk eens wat prijs is van enkele keer en eventuele abonnement. Aangezien ik vroeger ook wel voor de gein baantjes ging trekken in het wedstrijdbad. Vind het wel chill maar niet voor dit geldquote:
Dat wel. Maar ik zoek dus liever iets met weinig competitie element.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Mee doen aan een sport betekent niet gelijk wedstrijden doen
of wil je tijdens de trainingen ook niet tegen iemand anders?
We moeten binnenkort idd maar even afspreken. Maar zal wel eind deze maand wordenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat die vakantiekaartjes enorm in de weg zitten?
Weet je wel hoe duur een boksbal is? En waar hang ik die op in mijn studio?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja aikido is meer verdedigend inderdaad. Rust en techniek en alles.
Of je koopt een boksbal?Al is dat minder leuk als je het ook voor het sociale wil doen
Ik zie het al gebeuren dat we elkaar weer zien in de zomer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We moeten binnenkort idd maar even afspreken. Maar zal wel eind deze maand worden
Ik weet nu al dat ik mezelf belachelijk ga maken.quote:
Ik ook niet, jammer hequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dus ook wel. Maar durf ik echt niet.
Ja okequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je wel hoe duur een boksbal is? En waar hang ik die op in mijn studio?
Bovendien leer je dan niets qua techniek of zo. Liever wel een leraar erbij.
Echt stijldansen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, jammer he![]()
PUSSY BEN IK
Nee het komt echt goedquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren dat we elkaar weer zien in de zomer.
Haha hier ook jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Had het er zaterdag nog over met iemand maar ja ik schaam me dan dood. Vroeger wel tijd lang streetdance gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |