Geen idee. In het kader van Sportend Nederland gewoon gratis makenquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoe moeten ze anders winst maken?
4 frikandellenbroodjes of 4x baantjes trekken kan soms een lastige keuze zijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kost ongeveer 4 frikandelbroodjes, valt wel mee toch.
Die 3,50 is voor 1x baantjes meestal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
4 frikandellenbroodjes of 4x baantjes trekken kan soms een lastige keuze zijn
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kost ongeveer 4 frikandelbroodjes, valt wel mee toch.
gat in me deur slaan/met iets gooien/iemand uitscheldenquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Wat doen jullie als je een beetje treurig wordt van het leven?
Ja daaromquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Die 3,50 is voor 1x baantjes meestal.
Dat is wel erg jammer inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom
Als je 3x per week wilt gaan ben je 40 euro kwijt. Dat is nog meer dan fitnessabo
Hardlopen en fietsen buiten is gratisquote:
hardlopen lijkt me zo akwardquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hardlopen en fietsen buiten is gratis
Mijn knieen vinden het vooral awkwardquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hardlopen lijkt me zo akward
ja dat ookquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn knieen vinden het vooral awkward
3/4 keer geprobeerd en na 50 meter hielden ze er al mee op
Aidssport
Hardlopen gaat niet goed. Fietsen tsja ... Ik zoek iets met meer uitdaging. Zoals vechtsport of zo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hardlopen en fietsen buiten is gratis
Inso heeft op je ingepraat zeker?quote:
Ik zou het weleens leuk vinden om ergens heen te fietsen, in Europa ofzoquote:
Ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het weleens leuk vinden om ergens heen te fietsen, in Europa ofzo
Nee. Maar je wordt er wel onwijs fit van.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso heeft op je ingepraat zeker?
Oh dat geloof ik graag jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Maar je wordt er wel onwijs fit van.
Fietstochten zijn wel leuk. Met een doel. Maar ben niet zo iemand die op een normale dag zegt: en nu ga ik fietsen. Naar mijn werk fietste ik wel altijd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het weleens leuk vinden om ergens heen te fietsen, in Europa ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |