SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True, maar over het algemeen niet vrouw/homo/alleswatnietmannelijk is -vriendelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Islamitische cultuur is alleen nogal variabel door de wereld heen.
Daar heb je inderdaad een goed punt, dat is ook zoquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar de manier waarop je reageerde met "ga jij nu ook al beginnen?" duidt wel dat je zelf ook bol staat van aannames en vooroordelen. Terwijl ik geen woord gerept heb over vluchtelingen. Dat maakt je eigenlijk geen haar beter dan de mensen waar jij zo'n hekel aan hebt.
Dus celstraffen voor asielzoekers die illegaal NL binnenkomen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon celstraffe, of vrijwillig meewerken met uitzetting.
Net als de gemiddelde christen die niet in het westen leeft, natuurlijk. Over het algemeen hebben de meeste gelovigen ter wereld niet zo veel op met onze manier van leven.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
True, maar over het algemeen niet vrouw/homo/alleswatnietmannelijk is -vriendelijk.
Een asielzouker zou m.i. natuurlijk altijd het recht om zich bij een AZC te melden. Daarna illegaal uitgeprodeceerd blijven lijkt me evident.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dus celstraffen voor asielzoekers die illegaal NL binnenkomen?
Dat had ook een politiek motief krijgt hij nou net zo lang straf als Volkert?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Die moordenaar van Els Borst claimt ook te handelen uit naam van God.
Zie je daar zo ophef van mensen die krampachtig claimen dat het niets met religie te maken heeft?
En het verschil zit hem in het feit dat de Islam in de kern niet samen kan gaan met de westerse rechtspraak, op het moment dat je echt veel waarde hecht aan de letterlijke Koranquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net als de gemiddelde christen die niet in het westen leeft, natuurlijk. Over het algemeen hebben de meeste gelovigen ter wereld niet zo veel op met onze manier van leven.
Ik denk zo lang als Mohammed B.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat had ook een politiek motief krijgt hij nou net zo lang straf als Volkert?
Die was moslimextremist.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk zo lang als Mohammed B.
Hmm ok. Wat zou je doen met.... stel, een asielzoeker die erkent wordt als vluchteling maar een strafbaar feit pleegt? Terugsturen is geen optie i.v.m. closed borders (persecution upon return)quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een asielzouker zou m.i. natuurlijk altijd het recht om zich bij een AZC te melden. Daarna illegaal uitgeprodeceerd blijven lijkt me evident.
Dat zou voor mij totaal geen probleem zijn.quote:
Gastvrij ontvangen in de bajes?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hmm ok. Wat zou je doen met.... stel, een asielzoeker die erkent wordt als vluchteling maar een strafbaar feit pleegt? Terugsturen is geen optie i.v.m. closed borders (persecution upon return)
Ben gewoon benieuwd.
Weet eigenlijk niet wat er gedaan wordt mensen die subsidiary protection krijgen en zich vervolgens misdragen. Toch maar eens opzoeken.
Dat zou het geval dat het echt onmogelijk is wel het geval zijn ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gastvrij ontvangen in de bajes?
hoi insoquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou het geval dat het echt onmogelijk is wel het geval zijn ja.
Ja klopt, ben ik het ook wel mee eens.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou voor mij totaal geen probleem zijn.
Dan had iemand daar maar aan moeten denken bij zn strafbaar feit.
Er zit verder ook nog wel een verschil in een diefstal of een verkrachting in deze natuurlijk.
Mja. Zitten onze gevangenissen weer vol.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gastvrij ontvangen in de bajes?
Er is tegenwoordig plek genoeg toch?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja klopt, ben ik het ook wel mee eens.
Alleen dan krijg je weer van die discussies over menselijk handelen.
[..]
Mja. Zitten onze gevangenissen weer vol.
Hoeven we ze niet meer te verhuren aan de Norenquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja klopt, ben ik het ook wel mee eens.
Alleen dan krijg je weer van die discussies over menselijk handelen.
[..]
Mja. Zitten onze gevangenissen weer vol.
Lijkt me juist een pluspunt dat iemand bij uitzetting vanwege misdrijf daar vervolgd wordtquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hmm ok. Wat zou je doen met.... stel, een asielzoeker die erkent wordt als vluchteling maar een strafbaar feit pleegt? Terugsturen is geen optie i.v.m. closed borders (persecution upon return)
Ben gewoon benieuwd.
Weet eigenlijk niet wat er gedaan wordt mensen die subsidiary protection krijgen en zich vervolgens misdragen. Toch maar eens opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |