Ook een keer zo een game gewonnen in de beta, dikke chaos.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:53 schreef Friday12 het volgende:
Zo heb ik net een game gewonnen.. Van begin tot eind
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:14 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ook een keer zo een game gewonnen in de beta, dikke chaos.6x Torbjorns en turrets voor de spawn van de tegenstander plaatsen is ook lachen.
Zag ook laatst op een stream 6x Lucio op Ilios waar ze iedereen de afgrond in bleven schieten.
Cheers lovequote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:45 schreef Evertjan het volgende:
Net een game gespeeld met 6 Tracers wel grappig en vol chaos. Maar je word dan wel gek van al die voicelines. Kan geen Cheers Love meer horen
Haha, dat heb je helemaal juist!quote:
Mooi, ik ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:52 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Haha, dat heb je helemaal juist!
Kom maar gauw online Cikx, I need healing!
Da's toevallig! Ja, school eerst uiteraard. Nu eerst champions league finale en dan eens kijken of de servers weer willen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:55 schreef Cikx het volgende:
[..]
Mooi, ik ook.![]()
Heb helaas 2 tentamens deze week dus als ik een keer online ben zal het niet te lang zijn.
Ohja, dat begrijp ik! Maar het schild is maar 200 dus afhankelijk van de situatie loont het soms wel om er keihard doorheen te raggenquote:Op zondag 29 mei 2016 23:43 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Omdat ze meer damage doet als haar schild damage absorbeert?
Het schild is maar 2 seconde actief dus ik denk dat je er 90% van de tijd verstandig aan doet om er niet op te knallen.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Ohja, dat begrijp ik! Maar het schild is maar 200 dus afhankelijk van de situatie loont het soms wel om er keihard doorheen te raggen
Don't be shy, hit me!quote:Op maandag 30 mei 2016 00:43 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het schild is maar 2 seconde actief dus ik denk dat je er 90% van de tijd verstandig aan doet om er niet op te knallen.
in de beta was het vooral Bastions die potg kregen maar zie nu ook anderen die potg hebben. Waaronder ook de support classesquote:Op maandag 30 mei 2016 13:10 schreef 2dope het volgende:
Hoe Overwatch Play of the Game-momenten kiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |