haai gastquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:57 schreef AceHighHugo het volgende:
Mijn schoonouders hebben er dus ook een ontvangen (ik ben die gast op Twitter). Zij wonen in Zandvoort - weer heel ergens anders dus. Nog geen telefoontje gehad, vandaag!
joh gewoon afwachten. Misschien is het juist wel iets heul leuks wat je krijgt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best wel. Ik zit echt te twijfelen of ik de batterij eruit haal en het ding weggooi.
Als er niks raars aan te zien is zal het toch wel meevallen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best wel. Ik zit echt te twijfelen of ik de batterij eruit haal en het ding weggooi.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:59 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoop wel dat er nog een paar bloedstollige puzzels en ontvoeringen voor komen voordat deze ARG opgelost wordt.
of sim in een andere telefoon stoppenquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ja en wat dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:02 schreef murp het volgende:
[..]
of sim in een andere telefoon stoppen
quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:59 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoop wel dat er nog een paar bloedstollige puzzels en ontvoeringen voor komen voordat deze ARG opgelost wordt.
Dat nummer ga ik sowieso niet bellen met mijn smartphone en met mijn gloednieuwe mobiel kán ik niet bellen. Wat een geweldige prijsquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:02 schreef murp het volgende:
[..]
of sim in een andere telefoon stoppen
Weet niet, zou in ieder geval toch even het beltegoed opbellen naar dat belminuten->bankrekening nummer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:03 schreef murp het volgende:
[..]
kan je misschien de 3g of locatiezender uitzetten?
Het is wel een antieke. Zou oud dat je alleen maar gebeld kunt worden .quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:04 schreef Copycat het volgende:
Gezien de modellen, een actie van een retro-boer?
tis wel een dualsimquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is wel een antieke. Zou oud dat je alleen maar gebeld kunt worden .
Die probeert al die mensen te bellen die niet oppakken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:07 schreef NewHorizon het volgende:
Dat 072-nummer is continu in gesprek trouwens
Ja ik speel mee met de app!! Wie nog meer?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:56 schreef KolonelBroodje het volgende:
Hebben jullie misschien gemeen dat jullie Wie is de Mol? kijken? Misschien spelen jullie wel mee met de app en is dit een verborgen hint.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:08 schreef MisterMaster het volgende:
Degene die geen telefoontje hebben ontvangen kunnen deze weggooien.
maak jij NU weer het nieuwe topic?quote:
daar heb je geen adres ingevuld toch?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:09 schreef Hierdekerstman het volgende:
[..]
Ja ik speel mee met de app!! Wie nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |