Ook Lavenderr heeft een toestel ontvangen,quote:
Beetje zoals ditquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:20 schreef Abed het volgende:
Is er nog een update?
Nog niet gebeld begrijp ik?
Mooi tvp, ik stel dezelfde vraagquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:20 schreef Abed het volgende:
Is er nog een update?
Nog niet gebeld begrijp ik?
Jokkebrokquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:27 schreef Drinky het volgende:
Ik kreeg er ook een toegestuurd en werd zojuist gebeld, wat een randdebiel was het zeg. Het enige wat ik te horen kreeg was: "HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN"
Die grap was door APK al in vorig topic gemaakt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:27 schreef Drinky het volgende:
Ik kreeg er ook een toegestuurd en werd zojuist gebeld, wat een randdebiel was het zeg. Het enige wat ik te horen kreeg was: "HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN"
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:15 schreef APK het volgende:
[..]
"HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN"
Dat je duidelijk 'JA' moet zeggen bij de vraag of je interesse hebt in informatie en vervolgens blijkt dat je een contract bent aangegaanquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
Nog niet gebeld. Ben nu wel nieuwsgierig aan het worden maar ik denk nog steeds dat het gaat om een abonnement.
Ok, dus die mongool doet het bij iedereen wie hij zo'n mobiel toestuurtquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die grap was door APK al in vorig topic gemaakt.
[..]
Nee daar trap ik niet in.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat je duidelijk 'JA' moet zeggen bij de vraag of je interesse hebt in informatie en vervolgens blijkt dat je een contract bent aangegaan
quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:27 schreef Drinky het volgende:
Mochten ze dus vragen stellen nergens een antwoord met Ja beginnen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat je duidelijk 'JA' moet zeggen bij de vraag of je interesse hebt in informatie en vervolgens blijkt dat je een contract bent aangegaan
Een soort geen ja geen nee. Alleen nee mag dan weer welquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mochten ze dus vragen stellen nergens een antwoord met Ja beginnen.
Als ze dus vragen; kunt u mij horen? Dan zeg je; ik kan u horen. En niet Ja ik kan u horen.
Ja, dat mag nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een soort geen ja geen nee. Alleen nee mag dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |