quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Regent het bij jou binnen?
Nee, hier binnen is het wel lekker warmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turn the world into your dance floor.
Ja omdat je zei DOOR de regen NAAR buiten...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:02 schreef norich het volgende:
[..]
Nee, hier binnen is het wel lekker warm
Je snapte me bestquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja omdat je zei DOOR de regen NAAR buiten...
Beetje vreemd wel
mooiquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Regent het bij jou binnen?
Blijkbaar wel norichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Nee, is het wat?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:52 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft iedereen hier Deadpool al gezien?
Bruder is er vorige week geweest, volgens hem had je er iig wel lekkere pizza'squote:Op woensdag 2 maart 2016 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
zaterdag met de kameraden en aanhang poging wagen bij Happy Italy in Enschede![]()
ik moet er nog heenquote:
Ja, al 2 keer zelfsquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:52 schreef rulerofdeath het volgende:
in 3D of normaal? en welke bioscoop?quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, al 2 keer zelfsHij is lijp
na 17:00 kun je niet meer reserveren in het weekend, dus maar zien of er plek is voor 11 als wij er zijnquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:55 schreef norich het volgende:
[..]
Bruder is er vorige week geweest, volgens hem had je er iig wel lekkere pizza's
Normaal. Is ie in 3D dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
in 3D of normaal? en welke bioscoop?
geen idee, heb al tijdje niet meer op de websites van de bioscopen gekeken.quote:
Nee, Deadpool is te vet voor 3D. Alleen matige films hebben 3D nodig om vet te lijkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
geen idee, heb al tijdje niet meer op de websites van de bioscopen gekeken.
Afgelopen zondag.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:52 schreef rulerofdeath het volgende:
QFT! 3D is sowieso ruk bij gewone films. Bij animatie is het soms wel leuk, maar eigenlijk alsnog hinderlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, Deadpool is te vet voor 3D. Alleen matige films hebben 3D nodig om vet te lijken
Je mist er ook niet zoveel aanquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
3D films kan ik dankzij m'n luie oog niet echt zien
ja, is gewoon kut dat sommige niet in 2D zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind 3D ook nooit zo bijzonder, als het kan ga ik naar de 2D-variant in de bios
Dat is niet het enige luie aan jou geloof ikquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
3D films kan ik dankzij m'n luie oog niet echt zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |