BTTFquote:
Ik ben daar ook morgen!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
weekend![]()
morgen misschien naar Go 90's bij Go Planet
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
tickets zijn binnen, tot vanavond Nath
HIj kan oprecht zijn. Hij kan ook meer willen, net als vrouwen die zeggen dat ze alleen dat willen, maar stiekem gewoon enorm graag pik willen hebbenquote:Op zondag 28 februari 2016 02:46 schreef Cue_ het volgende:
Hoe oprecht is een kerel die zegt enkel te willen knuffelen en zoenen
ik wil ook nog wel een potje backgammon spelenquote:Op zondag 28 februari 2016 02:46 schreef Cue_ het volgende:
Hoe oprecht is een kerel die zegt enkel te willen knuffelen en zoenen
En ik een rondje Riskquote:Op zondag 28 februari 2016 16:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil ook nog wel een potje backgammon spelen
stratego wil ze niet meer met me spelenquote:
Probeer haar eerst te schaken.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
stratego wil ze niet meer met me spelen
gelukkig.quote:
had hij ook een frisse adem?quote:Op zondag 28 februari 2016 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
Go 90's was aaaaaanlaatste uur Mental Theo ging zo verschrikkelijk goed los met z'n allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
had hij ook een frisse adem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
had hij ook een frisse adem?Is dit het slechte grappen topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turn the world into your dance floor.
Regent het bij jou binnen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |