yup, als je (stel) fan bent van Feyenoord, je woont in Hengelo en je wilt naar FC Twente - Feyenoord (in het uitvak). dan moet je dus als je pech hebt met de trein naar Rotterdam, daar de trein/bus in naar Enschede, na de wedstrijd terug naar Rotterdam en dan nog weer naar Hengelo......quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is dat serieus verplicht ja? Karig.
Sorryquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waar is onze uitnodiging voor een drankje van u dan?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net een wedstrijdje gespeeld met Basje, 6-1 winst en ik was sowieso MOTM:7
Nee, D mocht zomaar meedoen met Bas z'n team en gaf nog een assist ookquote:
Man van de 20 minuten die je speelde jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net een wedstrijdje gespeeld met Basje, 6-1 winst en ik was sowieso MOTM:7
Neenee, wel iets meerquote:Op zondag 14 februari 2016 01:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Man van de 20 minuten die je speelde ja
Held, ik nog nergens last van na mijn 90minutenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan de kuiten goed voelen ja
Goed bezig manquote:Op zondag 14 februari 2016 13:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Held, ik nog nergens last van na mijn 90minuten
Stoppen met roken, en hardlopen.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed bezig man
Ik moet echt iets aan de conditie doen
Ja.. en niet meer ramverkouden zijn zou een boel schelenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Stoppen met roken, en hardlopen.
En wat vaker meespelen/trainen
Dat klopt wa, had ik ook al last van gister. Maar WEL 90 minuten volgehoudenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja.. en niet meer ramverkouden zijn zou een boel schelen
Jups, maar rechtsbuiten is niet mijn positie en die linksback was fucking snel en beweeglijkquote:Op zondag 14 februari 2016 13:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat klopt wa, had ik ook al last van gister. Maar WEL 90 minuten volgehouden
Slim dekkenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jups, maar rechtsbuiten is niet mijn positie en die linksback was fucking snel en beweeglijk
waarschijnlijk is het 11-11 voordat we aan #1111 toe zijnquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:45 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik zie nu ook pas dat we na dit topic een carnavals gerelateerd topic nummer hebben![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarschijnlijk is het 11-11 voordat we aan #1111 toe zijn![]()
Je bent wel heel optimistisch hoorquote:
Henrikequote:
Woar geet op an?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:33 schreef Redbaron het volgende:
Zo maar weer een nachtje gaan zitten
Vlakbij Brussel en dan via Arnhem weer terug. Goed voor de uurtjes en kilometersquote:
Nuilerd, het is iig niet tegen Twentequote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
hand op de schouder is genoeg voor PSV om een penalty te krijgen, oh my focking god! en dan maar ontkennen dat de grote clubs het voordeel van de twijfel hebben...![]()
mooi manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Vanmorgen m'n eerste motorrijles gehad. Leuke hobby nu al!
En Twente kreeg net ook volledig onterecht een penalty, dus er is weer evenwichtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nuilerd, het is iig niet tegen Twente
Eén bal goed geraakt en een penalty, vond 'm niet heel geweldig vandaagquote:
das al meer dan dat ik in een wedstrijd doequote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eén bal goed geraakt en een penalty, vond 'm niet heel geweldig vandaag
Ja, dat geloof ikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das al meer dan dat ik in een wedstrijd doe
Hij scoort 2 keer en is dus wel erg belangrijkquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eén bal goed geraakt en een penalty, vond 'm niet heel geweldig vandaag
Nahh, als Ars op 1-0 was gekomen had Barça de gaskraan opengegooid en was Ars helemaal van de mat getikt.quote:
Ik snap dat ook niet... ja het is wellicht de beste voetbalclub ter wereld, maar kom opquote:Op woensdag 24 februari 2016 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
tering hé, vandaag op het werk alleen maar gekwijl op Barcelona. want ze zijn zooooooooo geweldig, blablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |